خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت دخانیات مازندران:

کارخانه تولید سیگار در مازندران باعث رونق اقتصادی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۴۴

خط دوم این واحد تولیدی اواخر مهرماه وارد ساری و در بهمن‌ماه به تولید می‌رسد./ میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این واحد تولیدی را 250 میلیارد تومان است.

ایلنا: محمود کاظم‌زاده، مدیرعامل شرکت دخانیات مازندران صبح امروز 18 شهریورماه در مراسم بهره‌برداری از کارخانه تولید سیگار در ساری با اشاره به شرایط سخت اقتصادی گفت: افتتاح این پروژه باعث نشاط کارگران دخانیات و رونق اقتصادی در مازندران می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، کاظم‌زاده با اشاره به اینکه این پروژه از ۲۰ فرودین ۹۱ آغازو در ۲۰ ماه به مرحله تولید رسید افزود: شرکت دخانیات برای تکمیل چرخه صنعت دخانیات تصمیم به احداث کارخانه سیگار سازی کرده که در ‌‌نهایت کمپانی TDR کرواسی توانست نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت دخانیات ایران اقدام کند.

وی در مورد موقعیت فضایی این کارخانه تصریح نمود: این کارخانه در فضایی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع، در دو طبقه و ۶ خط تولید قرار است نیاز یک سوم تولید داخل را تامین کند.

کاظم‌زاده گفت: این کارخانه در سه فاز تعریف شده که فاز اول شامل دو خط ماشین سیگارت سازی و بسته‌بندی با تولید سالانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار نخ سیگار، خط دو ماشین سیگارت سازی با تولید سالانه ۲ میلیون نخ و فاز سوم با تولید دو میلیون و ۴۰۰ هزار نخ در سال است.

کاظم‌زاده افزود: میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این واحد تولیدی را ۲۵۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: خط دوم این واحد تولیدی اواخر مهرماه وارد ساری و در بهمن ماه به تولید می‌رسد.

کاظم‌زاده اعلام کرد: قرار است این مجتمع تولیدی در شش خط تولید به بهره‌برداری برسد و ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون نخ سیگار توسط این کارخانه تولید شود.

وی در پایان گفت: انشاء الله بتوانیم با بهره‌برداری از این مجتمع در استفاده مردم از تولید ملی و جلوگیری از قاچاق دخانیات نقش داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز