خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران خبرداد:

افتتاح یك واحد تولیدی در شهرك صنعتی بهشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۸۶

مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی مازندران، از افتتاح یك واحد تولیدی در شهرك صنعتی بهشهر، خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی بهشهر، خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسعلی وفایی‌نژاد در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی اظهار داشت: شرکت مخزن صنعت کارآور، تولید کننده انواع سپتینگ فاضلاب و منهول‌های آدم رو، در شهرک صنعتی بهشهر با حجم سرمایه گذاری مبلغ هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده که برای ۱۵ نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهر‌ک‌هـای صنعتی مازندران گفت: زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی بهشهر به‌منظور استقرار سرمایه گذاری، فراهم است و با افتتاح و بهره برداری هر واحد تولیدی در این شهرک صنعتی، می‌توانیم شاهد شکوفایی تولید، صنعت و اشتغال پایدار در سطح شهرستان و استان باشیم.

وی افزود: در شهرک صنعتی بهشهر، ۴۲ واحد تولیدی و صنعتی، مبلغ ۶۰۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری نموده‌اند که برای ۱۵۰۰ نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

وفایی‌نژاد بیـان داشت: شهـرک صنعتی بهشهـر دارای موقعیت منـاسبی جهت سرمایه گذاری بوده و می‌توان نزدیک بودن به بندر اقتصادی امیرآباد را از مزیت‌های این شهرک صنعتی برشمرد که بستر خوبی را برای سرمایه گذاری فراهم نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز