خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آمل:

مسئولان برای نصب دوربین‌ها در مکان‌های پر تردد برنامه‌ریزی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۰۵

در مکان‌هایی که نصب دوربین انجام گرفته فرصت چانه زدن و عذر خواهی برای راننده‌های متخلف وجود ندارد بنابراین سعی می‌کنند بیشتر تمکین کنند.

ایلنا: معاون فرماندار آمل تاکید کرد: مسئولان به امر نصب دوربین‌ها در مکان‌های پر تردد برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش ایلنا از آمل، سید جعفر رسولی در جلسه شورای ترافیک این شهرستان که با حضور اعضای مرتبط در سالن این فرمانداری تشکیل شده با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داده که راننده‌ها در مکان‌هایی که نصب دوربین انجام گرفته مقرراتی‌تر عمل می‌کنند، اظهار داشت: در مکان‌هایی که نصب دوربین انجام گرفته فرصت چانه زدن و عذر خواهی برای راننده‌های متخلف وجود ندارد بنابراین سعی می‌کنند بیشتر تمکین کنند.

وی ورود خودروهای سنگین به داخل شهر و یا کوچه‌ها را معضل رو به رشد در شهرستان بیان و عنوان کرد: متاسفانه رانندگان خودروهای سنگین عادت کردند که وسایط نقلیه خود را در مجاور درب منازل خود پارک کنند که این امر چه در زمان عبور و مرور و چه زمان صبح یا شب مزاحمت‌هایی را برای مردم ایجاد کرده است.

رسولی تصریح کرد: ایجاد توقفگاه موتوری برای خودروهای سنگین در بیرون شهر باید مورد توجه قرار گیرد که این هم به نفع خود صاحبان خودروهای سنگین و هم همشهریان است.

معاون فرماندار آمل در اشاره به مزاحمت‌های موتورسواران ابراز داشت: اگر موتور سواری را به عنوان یک ورزش قبول داریم باید با اتخاذ راهکاری منطقی و درست در جهت هدایت این‌دسته از جوانان مستعد در مسیر درست گام برداشت و لازم است که با پشتیبانی و راهنمایی نیروی انتظامی در مکان‌هایی که در همین رابطه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری شده مدیریت شود.

وی لزوم توجه شورای ترافیک و متخصصان امر به مسیر جاده آمل – چمستان که بیمارستان امام علی (ع) و شرکت کاله را در بر می‌گیرد را مورد تاکید قرار داد و افزود: همیشه به نحوه ورود و خروج به جاده اصلی از طرف مراجعان به بیمارستان همراه با خطر بوده که جا دارد با کار کار‌شناسی در این رابطه راهکارهایی مقتضی اتخاذ شود.

رسولی همچنین با بیان اینکه فقط تعداد خودروهای سنگین و نیمه سنگین حامل شیر به شرکت کاله ۲۵۰ دستگاه به صورت روزانه است، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود در یک جلسه تخصصی‌تر نسبت به احداث زیرگذر و یا روگذر اختصاصی که ختم به محوطه داخلی شرکت می‌شود، تصمیم گیری صورت گیرد.

این مسئول در اشاره به فرارسید فصل پائیز و بازگشایی مدارس و بحث ترافیکی آن در سطح شهر اظهار داشت: خوب است که در مکان‌ها و میادین پر ترافیک به تاکسی سرویس‌ها اولویت رفت و آمد داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز