خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد خبر داد:

افتتاح 22 پروژه عمرانی در هفته دولت در شهرستان محمودآباد

این طرحها با اعتباری بالغ بر 104میلیارد و 570میلیون ریال به بهره برداری خواهند رسید.

محمود آباد - ایلنا:  فرماندار شهرستان محمودآباد از افتتاح 22 پروژه عمرانی، كشاورزی ورزشی، بهداشتی و درمانی و گردشگری در شهرستان محمودآباد طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا از محمود آباد، جواد واحدی در گفتگویی با خبرنگاران و اصحاب رسانه گروهی گفت: این طرحها با اعتباری بالغ بر 104میلیارد و 570میلیون ریال به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: از مجموع 22 پروژه 4 پروژه مربوط به بخش خصوصی بوده و 18 پروژه شامل بخش دولتی است.

واحدی گفت: از مجموع طرحها، 4 طرح در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 26میلیارد و 584 میلیون ریال و 3 طرح در بخش ورزشی با اعتباری بالغ بر 1500میلیون ریال و 2 طرح در بخش آموزشی با اعتباری بالغ بر 4920 میلیون ریال و 1 طرح در بخش گردشگری با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و 1 طرح در بخش خدماتی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال و 3 طرح در بخش بهداشتی با اعتباری بالغ بر 1230 میلیون ریال و8 طرح در بخش عمران روستایی با اعتباری بالغ بر 4336 میلیون ریال در این هفته افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد افتتاح هتل نیلوفر، بهره برداری از مجتمع مرغداری، مقاوم سازی مدرسه، احداث خانه بهداشت در روستاهای اهلم، معلم كلا، احمد آباد كلیج و اجرای طرح هادی روستای حاجیكلا سفلی و همچنین بهره برداری از جایگاه سوخت CNG كیا و حفر و تجهیز چاه كشاورزی و احداث ساختمان دهیاری و شورای اسلامی در بخش مركزی از جمله پروژهای شاخص هفته دولت این شهرستان عنوان كرد.

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی و رایزنی های بعمل آمده از حضور معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در افتتاح پروژه ها بهره مند خواهیم بود.

فرماندار شهرستان محمودآباد هفته دولت را تجلی خدمات و عرصه نمایش اقدامات و دستاوردهای درخشان دولت در شهرستان دانست و گفت: اقداماتی كه از سوی دولت عدالت محور دكتر احمدی نژاد در شهرستان محمودآباد صورت گرفت در سایر دولت ها بی سابقه بود.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات و همراهی امام جمعه و نماینده مردم شهرستان های محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و بخشداران و مدیران ادارات و نهادها و دهیاران و شوراهای اسلامی، وحدت و وفاق و همدلی مسئولان را محور اصلی توسعه شهرستان عنوان كرد و گفت: باید از هفته دولت به عنوان بهترین فرصت جهت اطلاع رسانی اقدامات دولت به مردم بهره مند شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز