خبرگزاری کار ایران

مدیر كل راه و شهرسازی مازندران خبرداد:

بهره برداری از6497 واحد مسكن مهر در هفته دولت

قائم مقام وزیر و مدیركل راه و شهرسازی مازندران از بهره برداری 6497واحد مسكن مهر در این استان در ایام گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

ساری - ایلنا: قائم مقام وزیر و مدیركل راه و شهرسازی مازندران از بهره برداری 6497واحد مسكن مهر در این استان در ایام گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش  ایلنا، سید علی اسد ضمن اعلام این خبر افزود: مسكن دغدغه اصلی و ابتدایی برای هر خانواده ای محسوب می شود، از این رو بر طرف كردن این مسئله توسط خدمتگزاران مردم در دولتها می تواند عاملی مهمی در جهت تعامل، همدلی و اعتماد مردم به آن دولت باشد.

وی در ادامه افزود: از این رو در ایام گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و 15 هزار شهید دولت این اداره كل توانست با نگاه ویژه دولت كریمه و تعامل با دیگر دستگاههای اجرایی دراستان، تعداد 6497 واحد مسكن مهر را به متقاضیان تحویل دهد.

اسد در ادامه سال 91 را سال شكوفایی مسكن مهر و تحویل پروژه به متقاضیان اعلام نمود و تصریح كرد: بیشترین آمار در افتتاح پروژه های مسكن مهر مربوط به بخش خودمالكی بوده كه چیزی در حدود 4461 واحد می باشد.

وی در خصوص افتتاح از پروژه های بافتهای فرسوده توسط این اداره كل در هفته دولت خاطر نشان كرد: بااتكا به خداوند متعال در هفته پرخیر و بركت دولت علاوه برافتتاح پروژه های مسكن مهر تعداد 3033 واحد از پروژه های بافتهای فرسوده نیز به بهره برداری رسانده كه با احتساب پروژه های مسكن مهر این اداره كل در مجموعه تعداد 9530 واحد مسكن را در این ایام افتتاح می كند.

مدیركل راه و شهرسازی استان در ادامه خواستار تلاش جدی همه عوامل از جمله پیمانكاران، مشاوران و مدیران تعاونیها برای اتمام پروژه های در دست اجرا در مازندران شد و اظهار داشت: با توجه به ادغام صورت گرفته و اهمیت دو بخش راه و مسكن در مازندران در تلاشیم تا تمامی پروژه های عمرانی و اجرایی در این بخشها با پیشرفت و سرعت قابل قبولی به مرحله بهره برداری برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز