خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفار مازندران:

29 پروژه آبرسانی روستایی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

29پروژه آبرسانی روستایی با صرف اعتباری بالغ بر 90095 میلیون ریال و بهره مندی بیش از 7900خانوار روستایی استان مازندران در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

ساری-ایلنا:29 پروژه آبرسانی روستایی با صرف اعتباری بالغ بر 90095 میلیون ریال و بهره مندی بیش از 7900خانوار روستایی استان مازندران در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط عمومی شركت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛مدیر عامل آبفار استان در گفتگویی با اعلام این خبر اظهار داشت:از مجموع 29 پروژه قابل بهره برداری، 7 پروژه مجتمعی و 22 پروژه به صورت تك روستایی است.

محمد حسین برزگر این پروژه ها را شامل 7 پروژه در ساری، 5 پروژه در قائمشهر و نیز بهشهر، نور، نكاء و تنكابن هر كدام 3پروژه، بابل و آمل هركدام 2 پروژه و 1 پروژه در چالوس عنوان كرد و گفت:برای بهره برداری از این پروژه ها 310 كیلومتر خطوط انتقال و شبكه توزیع اجرا، 5 حلقه چاه عمیق حفر و 11 دهنه چشمه بازسازی شده است.

وی دیگر اقدامات انجام شده را ساخت منابع زمینی و هوایی با ظرفیت 3300 متر مكعب، 20 واحد ایستگاه پمپاژ و همچنین محوطه سازی،اتاقك كلرزنی،بازسازی و تجهیز چاه و پل كابلی و نصب كلریناتور و..... برشمرد.

مدیر عامل آبفار مازندران پروژه های اجرایی در ساری را اجرای فاز دوم آبرسانی روستایی گردشی،آبرسانی جمال الدین كلا،آبرسانی پاشاكلا دودانگه،آبرسانی فاز 2 معلم كلا،آبرسانی تلوكلا،و تامین آب و بازسازی شبكه آبرسانی مجتمع كرسب-مسكوپا و وركی ساری عنوان كرد.

وی افزود:5 پروژه شامل آبرسانی به روستاهای دشتیان،گزنه كلا،فوریجا،آهنگركلا خرابه و فاز اول كرو قائمشهر نیز به اتمام رسیده است.

برزگر از اتمام عملیات اجرایی آبرسانی به سرخ گریوه،پارسا و كفتر كار بهشهر نیز خبر داد و گفت:آبرسانی به روستاهای قلعه سر،ولامده نكاء و تامین آب شرب برای روستای لایی پاسند نكاء نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: در هفته دولت فاز اول مجتمع آبرسانی ناتل و انارجار،كمر بن و ایوا نور نیز به بهره برداری می رسد و پروژه های آبرسانی روستای مجتمع معلم كلا و مجتمع امیرده بابل،مجتمع سوته كلا،كارچی و میانرود آمل و تامین آب و بازسازی شبكه آبرسانی نجاركلا،شاهزید و نشل آمل نیز به اتمام رسیده است.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی مازندران با اشاره به پایان یافتن پروژه آبرسانی روستایی پنجك چالوس و 3 پروژه پسكلایه،مجتمع رضا محله (فاز زنگشا محله) و جل چلاسر تنكابن اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه ها در هفته دولت امسال اهالی 7900 خانواری حدود 60 روستای استان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز