خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی:

برنامه ریزی و مدیریت، حلقه مفقوده مدیریت شهری بهشهر است

بهشهر لبریز از امکانات و منابع انسانی و اقلیمی و ظرفیت‌های فراوان در بخش‌های گوناگون است که باید به درستی از آن‌ها برای پیشرفت و توسعه شهر استفاده کرد.

بهشهر-ایلنا:نماینده مردم شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ریزی و مدیریت، حلقه مفقوده مدیریت شهری بهشهر است که با برنامه ریزی‌های انجام شده، این مشکلات برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر،احمدعلی مقیمی شامگاه پنجشنبه در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بهشهر که با هدف شناسایی معتمدین مناطق مختلف برای حل مشکلات شهری برگزار شد،  اظهار داشت: بهشهر لبریز از امکانات و منابع انسانی و اقلیمی و ظرفیت‌های فراوان در بخش‌های گوناگون است که باید به درستی از آن‌ها برای پیشرفت و توسعه شهر استفاده کرد.

وی بیان داشت: با کشف شدن حلقه مفقوده مدیریت شهری، استعدادهای نهفته و بالقوه بهشهر شناسایی و آینده‌ای روشن برای آن ترسیم خواهند شد.

نایب رییس کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌های شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در بهشهر، بهره‌مندی از توانمندی پایگاه‌های بسیج است که از این طریق می‌توانیم مشکلات و کمبودهای مربوط به هر منطقه را شناسایی و برای حل آن چاره اندیشی کنیم.

مقیمی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات، ارتباط بیشتری با مردم مناطق مختلف شهر از طریق معتمدین محل برقرار خواهیم کرد که یکی از فواید مهم این طرح، شنیدن مشکلات و کمبود‌ها از زبان مردم است.

وی گفت: وقتی مردم بدانند مشکلات آن‌ها بدون واسطه به گوش نماینده مجلس و دیگر دست اندرکاران نظام خواهد رسید، بیش از پیش به مسوولان اعتماد می‌کنند و تکرار و تداوم این برنامه‌ها می‌تواند، به کم شدن فاصله مردم و مسوولان منجر شود.

نماینده مردم شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال‌های گذشته خدمات زیادی در کشور انجام شد اما به دلایل مختلف، به اعتماد مردم نسبت به مسوولان خدشه و آسیب وارد شد که باید تلاش کنیم با اجرای برنامه‌های متعدد، این اعتماد را به مردم بازگردانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز