خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر:

250 میلیون تومان پول نقد بین بهشهریهای سیل زده توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۳

خدمات رسانی در حال انجام است و بیمه نیز برای كمك به شهروندان وارد صحنه شده و تا كنون بیش از 250 میلیون تومان پول نقد در بین آسیب دیدگان بیمه شده تقسیم شده است.

ایلنا - بهشهر: فرماندار بهشهر اظهار داشت:خدمات رسانی در حال انجام است و بیمه نیز برای كمك به شهروندان وارد صحنه شده و تا كنون بیش از 250 میلیون تومان پول نقد در بین آسیب دیدگان بیمه شده تقسیم شده است.

به گزارش ایلنا از  بهشهر، محمد رضا البرزی دوشنبه شب در جلسه ستاد بحران بهشهروی افزود: خسارت كلی وارد شده به تاسیسات شهری توسط شهرداری 17 میلیارد و 200 میلیون تومان گزارش شده و همچنین خسارت به كشاورزی بهشهر نیز بیش از دو میلیارد تومان است.

البرزی با بیان اینكه ریز خسارت وارد شده در روز سه شنبه و در جلسه با استاندار و معاون اول رییس جمهور اعلام می شود خاطر نشان كرد: استفاده مناسب از ماشین آلات و جلوگیری از اتلاف وقت و مدیریت زمان از جمله مسائلی است كه باید رعایت شود.

فرماندار بهشهر با اظهار نگرانی از عملكرد نامناسب برخی از لجن كش ها گفت: متاسفانه شنیده شده كه برخی از لجن كش ها از مردم پول میگیرند كه این مسئله باید با جدیت پیگیری و برخورد شود.

وی افزود: ساماندهی لجن كش ها در اسرع وقت انجام و هماهنگی آنان با بسیج خواهد بود.

البرزی با هشدار نسبت به وجود گرد و غبار در بهشهر افزود: باید مراقب باشیم و این گرد و خاك را كنترل كنیم تا فردا با بیماری های عفونی و هشدارهای بهداشتی مواجه نشویم.

وی با تاكید بر اینكه تعزیرات فعال و با گرانی در سیل بهشهر مبارزه شود تصریح كرد: باید بازار مراقبت شود تا افراد سودجو در بازار اجناس را با نرخ گران به مردم نفروشند.

فرماندار اضافه كرد: متاسفانه برخی از قالیشویی ها نیز قیمت واقعی شستشو را نمی گیرند و گزارش شده كه قیمت از 12 هزار تومان به بیش از 30 هزار تومان در برخی مناطق رسیده است و این جرم است و برخورد قانونی انجام می شود.

البرزی گفت: در بحث بحران با هیچ مدیری تعارف ندارم و كارها باید اصولی انجام و همه گوش به فرمان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز