خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر كشور:

مقابله با سیل و تلفات در بهشهر كم نظیر بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۷

لباس، كتاب، لوازم التحریر و تغذیه از نیازهای اساسی منطقه است كه باید لوازم مورد نیاز در اختیار مردم قرار داده شود و در این راستا ما محدودیتی نداریم و جای نگرانی نیست.

ایلنا - بهشهر: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر كشورگفت: مقابله با سیل و تلفات در بهشهر كم نظیر بود.

به گزارش ایلنااز بهشهر، احمد مظفر در جلسه ستاد بحران بهشهر اظهار داشت: من شاهد حوادث ملی و بین المللی فراوانی بوده ام و در حوادثی همچون سونامی ژاپن، زلزله تركیه، زلزله اذربایجان و... حضور داشته ام اما مقابله با سیل در بهشهر كم نظیر بوده است.

وی افزود: انتقادات و ضعف هایی نیز در این رابطه وجود دارد كه به دلیل اهمیت موضوع برای مردم  باید با همفكری حل شود.

مظفر گفت: در حال حاضر 85 درصد چهره عمومی شهر درست شده است و مابقی نیز با اتحاد و اولویت بندی نیازها عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: لجن كش های بالای 4 اینچ نیاز ضروری منطقه سیل زده بهشهر است و به همین دلیل نیز با هماهنگی انجام شده 15 دستگاه پمپ آب 6و8 اینچ از 6 استان كشور از روز سه شنبه وارد بهشهر می شوند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر كشوربیان داشت: بالگرد امداد و نجات مازندران نیز در بهشهر فعال شده تا امدادرسانی هوایی را نیز انجام دهد.

به گفته مظفر، لباس، كتاب، لوازم التحریر و تغذیه از نیازهای اساسی منطقه است كه باید لوازم مورد نیاز در اختیار مردم قرار داده شود و در این راستا ما محدودیتی نداریم و جای نگرانی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز