خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران خبرداد:

تعاونی‌های فراگیر در مازندران تشكیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۱

امکانات دولتی در سطح شهرستانها شناسایی و در قالب مصوبه با ترک تشریفات در اختیار این نوع تعاونی‌ها قرار می‌گیرد.

ایلنا - رامسر: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  مازندران از تشکیل تعاونی های فراگیر در استان با اعضای بسیار بالا برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، با حضور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی،بانک های ملت، ملی، صادرات و توسعه تعاون جلسه بررسی مشكلات تعاونگران شهرستان رامسر تشکیل و مدیران از نزدیک به پیگیری امور پرداختند.

علی بابایی در این نشست افزود: این تعاونی ها تا پایان امسال در شش شهرستان استان تشکیل می گردد.

وی اظهار داشت:البته در آمل این تعاونی با عضویت 20 هزار نفر صورت گرفته است.

وی بیان داشت:در همه شهرستانها این تعاونی ها راه اندازی که حداقل نیم درصد جمعیت آن شهرستان وحداکثر اعضا نیز هیچ محدویت ندارد.

وی گفت: در این راستا امکانات دولتی در سطح شهرستانها شناسایی و در قالب مصوبه با ترک تشریفات در اختیار این نوع تعاونی ها قرار می گیرد.

به گفته بابایی هم اینک بیش از یک و نیم میلیون نفر در مازندران عضو شرکت های تعاونی می باشند که شاخص ترین آن تعاونی های سهام عدالت هستند.

وی در بخش دیگری اظهار داشت:از سال 1384 تا کنون حدود 4500 میلیارد تومان برای طرح های اشتغال و سرمایه گذاری در سطح استان بر اساس دیدگاه شورای عالی اشتغال با محوریت استانداری در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت:سال گذشته یکصد هزار شغل پیش بینی که صد درصد آن عملیاتی شد و امسال نیز باید 98800 فرصت شغلی در مازندران محقق شود.

وی افزود:خوشبختانه هر پانزده روز جلسات تشکیل و امسال هزار میلیارد تومان در قالب تسهیلات،آورده اعضا و سرمایه گذاری پیش بینی شده که امید واریم تا پایان سال عملیاتی شود.

وی همچنین از در نظر گرفتن بن خرید کالای به ارزش یک میلیون تومان برای کارگران دارای بیمه تامین اجتماعی به تعداد 20 هزار نفر خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز