خبرگزاری کار ایران

مجمع خیران ماهک در روز عید فطر به دیدار کودکان مبتلا به سرطان رفتند

در روز عید سعید فطر به عیادت کودکان مبتلا به سرطان آمدیم تا شاید بتوانیم دردی از دردهای خانواده‌های درگیر با این بیماری را کاهش دهیم.

ساری - ایلنا: اعضای هیئت مدیره مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، از مرکز نگهداری کودکان مبتلا به سرطان در بیمارستان بوعلی سینا ساری بازدید کرده و با اهدای گل، شیرینی و هدایایی به کودکان سرطانی، از بیماران این مرکز عیادت کردند.

به گزارش ایلنا از ساری،نائب رئیس مجمع خیران ماهک در این دیدار، اظهار داشت:‌ در روز عید سعید فطر به عیادت کودکان مبتلا به سرطان آمدیم تا شاید بتوانیم دردی از دردهای خانواده‌های درگیر با این بیماری را کاهش دهیم.در روز عید سعید فطر به عیادت کودکان مبتلا به سرطان آمدیم تا شاید بتوانیم دردی از دردهای خانواده‌های درگیر با این بیماری را کاهش دهیم.

مجتبی کواکبیان با بیان اینکه این بیماران نیازمند تقویت روحیه هستند، تصریح کرد:‌سنت پسندیده‌ای است که در روز عید به دید و بازدید می‌رویم و چه خوب است این دیدار از بیمارانی باشد که در روز عید هم تحت درمان قرار دارند.

وی با ابراز گلایه از مسئولان، ادامه داد:‌ انتظار داشتیم در این روز عید، مسئولان به دیدار بیماران به ویژه کودکان مبتلا به سرطان می‌شتافتند که مرهمی بر درد خانواده‌های این کودکان باشد اما از این مار دریغ کردند.

دیگر عضو هیئت مدیره مجمع خیران ماهک در این بازدید، اظهار داشت:‌ در این روز عید به دیدار این بیماران آمدیم تا احساس تنهایی نکنند و بدانند که ما همیشه در کنار آنها قرار داریم.

محمد فاضل‌نیا، متذکر شد:‌ در این روز عید به دید و بازدید و دلجویی از بیماران سفارش شده و چه خوب است که با این بازدید‌ها بتوانیم بخشی از نگرانی‌ها و ناراحتی‌های کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنها را کاهش دهیم.

بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک در ضلع غربی بیمارستان بوعلی سینا ساری در دست احداث است.

این مرکز پس از بیمارستان محک تهران، دومین مرکز فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان در سطح کشور است.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز