خبرگزاری کار ایران

مدیركل راه و شهرسازی مازندران عنوان كرد:

خدمت صادقانه سر لوحه اقدامات راه و شهرسازی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۲۳

با توجه به برنامه ریزی انجام یافته، این اداره كل آمادگی كامل جهت عملیات راهداری زمستانی در سطح محورهای كوهستانی و برفگیر استان را دارد.

ایلنا - ساری: قائم مقام وزیر و مدیركل راه و شهرسازی استان مازندران در جلسه شورای اداری این اداره كل كه با حضور تمامی مدیریتها، روسای ادارات تابعه و ستادی برگزار شد، خدمت صادقانه و خالصانه را سر لوحه اقدامات و فعالیتهای این اداره كل برشمرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران  سید علی اسد در این نشست ضمن اشاره به این مطلب افزود: هر یك از كاركنان راه و شهرسازی استان باید با نگاه مدیریتی كارهای اجرایی را پیش برده و با داشته ها و نداشته های موجود بسازند.

وی در ادامه برضرورت نظم در كارها اشاره و تصریح كرد: باید در هر مكانی كه در حال خدمت گذاری به دولت و مردم هستید با تمام توان تلاش و با ارائه برنامه های از پیش تعیین شده و منظم از هیچ كوششی برای آبادانی این استان و كشور عزیزمان دریغ نكنیم.

مدیر كل راه و شهرسازی مازندران در ادامه شناسایی نقاط قوت و ضعف مجموعه كاری در هر شهرستان را از نكات ضروری برشمرد و افزود: همه روسای ادارات باید در مجموعه كاری خود با شناسایی نقاط ضعف و قوت و ارزیابی عملكرد، تمامی تلاش خود را در جهت برطرف نمودن كاستی ها و تقویت نقاط قوت به كار گیرند.

 اسد در ادامه در خصوص پروژه های مسكن مهر اشاره و اظهار داشت: رعایت مشخصات فنی و ایمنی، كنترل كیفی و نظارت دقیق و اصولی در احداث ساختمان های مسكن مهر از ضروریات اجرایی پروژه های به شمار می رود.وی در ادامه تصریح كرد: شهرسازی نوین و بهبود كیفیت و استاندارد بودن سیستم شهری و ساختمانها و همچنین توسعه و ایمن سازی محورها و راههای مواصلاتی به عنوان عناصر حیاتی در جهت رسیدن به رشد كمی و كیفی جوامع محسوب می‌شود.

مدیركل راه و شهرسازی استان در این نشست به پروژه های مهر ماندگار این اداره كل اشاره و خاطر نشان كرد: با توجه به اینكه سیاست اجرایی دولت كریمه اتمام پروژه های مهرماندگار و مسكن مهر در زمان مقرر بوده، امید است تا با برنامه ریزی صورت گرفته تمامی پروژه های اجرایی این اداره كل از جمله احداث بیمارستانهای چالوس و آمل، كمربندی شهرستان ساری و... را هر چه زودتر به بهره برداری نهایی برسد.

 اسد در این جلسه به فعالیتهای راهداری زمستانی در سطح محورهای كوهستانی استان اشاره و خاطر نشان كرد: با توجه به برنامه ریزی انجام یافته، این اداره كل آمادگی كامل جهت عملیات راهداری زمستانی در سطح محورهای كوهستانی و برفگیر استان را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز