خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبر داد:

سرمایه گذاری در تأمین آب شهرکهای صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۰

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از سرمایه گذاری دوازده هزار و 860 میلیون ریالی در تأمین آب شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

ایلنا-ساری:مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از سرمایه گذاری دوازده هزار و 860 میلیون ریالی در تأمین آب شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلناازساری، عبـاسعـلی وفـایی نژاد گفت: فراهم نمودن بستر مناسب سرمایه گذاری با ایجاد امکانات زیربنایی در شهرکها و نواحی صنعتی جهت حضور سرمایه گذاران، امری ضروری است و شرکت شهرکهای صنعتی در بخش تأمین آب مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی، از طریق خرید چاه و لوله گذاری، نسبت به تأمین آب اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت: این شرکت در بخش تأمین آب تعداد 9 پروژه عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی شامل بهشهر، میرود بابلسر، کیاسر، دودانگه ساری، بابکان، لاله آّباد و بشل، مبلغ دوازده هزارو 860 میلیون ریال هزینه كرده است.

وی بیان داشت: مدیریت تقاضا و صرفه جویی آب در بخشهای تولیدی و صنعتی، موجب کاهش مصرف و جلوگیری از اسراف آب در بخشهای مختلف میگردد و سرمایه گذاران و صاحبان صنایع، در چگونگی استفاده بهینه بمنظور ممانعت از هدر رفتن آب و بروز مشکلات برای واحدهای تولیدی و صنعتی، کمکهای شایانی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز