خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی مازندران:

هفته هنر مازندران مهرماه در تهران برگزار می شود

برگزاری همایش هفته هنر مازندران، با حضور هنرمندان مازنی مقیم تهران، مهرماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می گردد.

ساری – ایلنا: حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی در جلسه شورای فرهنگی استان در استانداری اظهار داشت: در ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان، 26 دستگاه استان عضوهستند.

به گزارش ایلنا از ساری، وی افزود: طبق نظر سنجی بعمل آمده از ظرفیت استفاده از اوقات فراغت جوانان، 57 درصد متولیان این امر به این موضوع آشنا نیستند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد استان مازندران با اشاره به اینکه هفته فرهنگ رضوی در مازندران برگزار شد افزود: در دهه کرامت شاهد برگزاری برنامه های متنوعی خواهیم بود.

ابراهیمی با بیان اینکه سال گذشته در نامه ای به امام رضا (ع)، 22 هزار 600 نامه به دبیرخانه ارسال شد گفت: در سال جاری تاکنون 65 هزارو 236 نامه در اختیار دبیرخانه قرار گرفته است.

وی به کنگره ابن شهر آشوب که یکی از خدمات ارزشمند و برکات این کنگره ترجمه المناقب بوده اشاره کرد و گفت: تا اوایل تیرماه 92 مقاله ارائه شده و تا پایان آبان 92 این کنگره برگزار می شود.

وی در ادامه خاطر نشان كرد: برای نخستین بار در هفته جهانی مساجد نمایشگاه 20 ساله توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران برپا می‌شود.

ابراهیمی اهداف ایجاد نمایشگاه دستاوردهای کانون مساجد را برشمرد و گفت: در این نمایشگاه مسئولان و مردم از دستاوردها کانون مساجد آشنا شده و این تعامل ایجاد می‌شود تا در اجرای این گونه برنامه مذهبی و معنوی موفق‌تر عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه دستاوردهای کانون مساجد از ابتکارات و نوآوری‌های سمعی و بصری که دارای آثار محتوایی و کیفی باشد در فضای نمایشگاهی ارائه می‌شود، اظهارداشت: بخشی از فعالیت‌های500 کانون مساجد مازندران در نمایشگاه در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد استان مازندران با اشاره به اینکه کشف استعداد روستاییان در کانون‌های مساجد از سری فعالیت‌های ما در برپایی این نمایشگاه است، خاطر نشان کرد: همانگونه که وقف مورد توجه مومنان قرار دارد نذر فرهنگی نیز به عنوان آداب دینی منظور شود.

وی در پایان تصریح كرد: این نمایشگاه از پنجم لغایت 9 شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی مازندران برپا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز