خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت تعاونی جامعه ورزش آمل در گفتگو با ایلنا:

جامعه ورزش آمل مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته است

کد خبر : ۱۹۷۴۲

شهرهای دیگر مازندران بعدها اساسنامه ما را گرفتند و برای خود شرکت تاسیس کردند و حالا توانستند در برنامه‌های مهم شهرستانی اثرگذار باشد، حمایت‌های لازم را دارند ولی آقایان حتی به نامه‌های حتی پاسخ هم نمی‌دهند.

ایلنا-آمل:مدیرعامل شرکت تعاونی جامعه ورزش شهرستان آمل گفت: جامعه ورزش و ورزشکاران آمل مورد بی مهری مسئولان شهری و استانی قرار می گیرد.

رمضان یگانگی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه در واقع کاری که از مسئولان انتظار داریم انجام دهند این است که جلوی ما نایستند، گفت: بسیاری از تحصیل‌ کرده‌های ورزش آمل در این جامعه عضو هستند آیا مسئولین شهری در امور مربوط به این بخش نمی‌توانند از آن مشاوره بگیرند.

وی با بیان اینکه ورزش آمل در کشور سرآمد است و برای توسعه و پیشرفت آن نباید بخش‌های مختلف را نادیده گرفت، تصریح کرد: استفاده از تحصیل‌کرده‌ها و افتخارآفرینان درباره بررسی مسائل و مشکلات شهر برای آمل یک نیاز اساسی است.

یگانگی با تاکید بر اینکه جامعه ورزش آمل برای نخستین بار در این قالب در کشور و مازندران تشکیل شده است، افزود: شهرهای دیگر مازندران بعدها اساسنامه ما را گرفتند و برای خود شرکت تاسیس کردند و حالا توانستند در برنامه‌های مهم شهرستانی اثرگذار باشد، حمایت‌های لازم را دارند ولی آقایان حتی به نامه‌های حتی پاسخ هم نمی‌دهند.

این پیشکسوت ورزش آمل با اشاره به اینکه بارها خواسته‌ایم که تمام جامعه ورزش آمل را به یک چشم ببینند اما اینگونه نشده است، افزود:ما نماینده قریب به 500 ورزشکار و پیشکسوت هستیم آیا نباید دیده شود که این قشر از ورزش آمل در چه وضعیتی به سر می‌برد.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال اتفاق نظر در میان مسئولان ورزش و ورزشکاران شهرستان هستیم، یادآور شد: به بسیاری از آقایان شورای شهر رای دادیم، حمایت کردیم اما وقتی به پستی رسیدند مشکلات ورزش شهرستان را فراموش کردند.

یگانگی با بیان اینکه کسانی امروز به شدت از آنان تقدیر می‌شود روزی شاگردان ما بودند، گفت: انتظار داریم به جامعه پیشکسوتان و ورزشکاران نیز توجه شود.

این مسئول همچنین از نداشتن نماینده‌ای از تعاونی ورزشکاران آمل در جلسات شورای ورزش شهرستان انتقاد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز