خبرگزاری کار ایران

فرماندار آمل:

سیل اخیر آمل بیش از 15 میلیارد ریال خسارت وارد كرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۵۹

بخشداران و دهیاران در هنگام ساخت و سازهای غیرمجاز خانه های روستایی باید توجه بیشتری داشته باشند تا در هنگام حوادث غیرمترقبه دچار خسارت جبران ناپذیری نشویم.

ایلنا - آمل: فرماندار آمل گفت: سیل اخیر 15 میلیارد و 502 میلیون ریال به روستاهای شهرستان آمل خسارت وارد كرد.

به گزارش ایلنا از آمل،یدالله اكبرزاده در جلسه كمیته برنامه ریزی شهرستان آمل با اشاره به اینكه این خسارت در بخش های راه روستایی، سردهنه های زراعی، شبكه برق، آبرسانی شهری و روستایی، كشاورزی، معابر شهری و پل ارتباطی بوده، یادآور شد: بیشترین خسارت در دو روستای رزكه و محمدآباد بوده است.

وی با بیان اینكه پل ارتباطی منطقه جنگلی بلیران نیز در حادثه اخیر دچار خسارتی شده، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی با جمع بندی سیل اخیر باید در جهت جذب بودجه و اجرایی آن در قسمت های آسیب دیده آمادگی كامل داشته باشند.

اكبرزاده با اعلام اینكه ساخت و سازها غیرمجاز و عدم نظارت بر آنها موجب ایجاد این خسارت شده، اظهار داشت: بخشداران و دهیاران در هنگام ساخت و سازهای غیرمجاز خانه های روستایی باید توجه بیشتری داشته باشند تا در هنگام حوادث غیرمترقبه دچار خسارت جبران ناپذیری نشویم.

رئیس كمیته برنامه ریزی شهرستان آمل با تاكید براینكه مدیران اجرایی باید آمادگی لازم را در مواقع حوادث طبیعی و غیرمترقبه داشته باشند، اذعان داشت: در حادثه اخیر برخی از مدیران دستگاه هایی كه انتظار می رفت تا همكاری كنند متاسفانه اقدامات قابل توجهی انجام ندادند.

وی در ادامه در اشاره به بهره برداری واحدهای مسكونی مسكن مهر عنوان كرد: با توجه به افتتاح 10 هزار واحدی مسكن مهر در ایام الله دهه فجر با حضور معاونت اول ریاست جمهوری مراسم افتتاحیه در شهرستان آمل با بیش از یك هزار واحد مسكن انجام خواهد شد.

اكیرزاده خاطرنشان كرد: پروژه بزرگ 541 واحدی مسكن مهر نیز در همان روز به بهره برداری خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز