خبرگزاری کار ایران

رییس هیات ژیمناستیك مازندران خبر داد:

برگزاری كلاس مربیگری ایروبیك ژیمناستیك در ساری

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۰۱

كلاس مربیگری ایروبیك ژیمناستیك مردان و زنان با حضور شركت كنندگانی از شهرهای مختلف مازندران در ساری برگزار می شود.

ساری - ایلنا: رییس هیات ژیمناستیك مازندران گفت: كلاس مربیگری ایروبیك ژیمناستیك مردان و زنان با حضور شركت كنندگانی از شهرهای مختلف مازندران در ساری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد سبحانی اظهار داشت: دوره آموزشی مردان از تاریخ 15 تا 20 آذر ماه و دوره آموزشی زنان از 21 آبان تا 23 آذر ماه به میزبانی ساری برگزار می شود و انتظار می رود علاقمندان این رشته از شهرهای مختلف استان، حضور فعالی در این كلاس آموزشی داشته باشند.

وی بیان داشت: رییس هیات ژیمناستیك مازندران از روند كنونی ژیمناستیك در مازندران اظهار رضایت كرد و گفت: در حال حاضر هشت شهر مازندران از خانه تخصصی ژیمناستیك برخوردارند كه آینده امید بخشی را برای ژیمناستیك مازندران نوید می دهند.

رییس هیات ژیمناستیك مازندران افزود: استعدادهای فراوان ژیمناستیك استان، رقم زننده آینده ای روشن برای این رشته پایه در مازندران است كه باید تلاش كنیم با برنامه ریزی بلند مدت، نسل جدید ژیمناستیك را برای كسب عناوین ارزشمند در میادین معتبر آماده كنیم.

سبحانی در پایان تصریح كرد: در سال های اخیر و با برگزاری دوره های مختلف آموزشی، تعداد مربیان مازندران افزایش قابل توجهی یافته است و این شرایط می تواند روند شناسایی استعداد های ژیمناستیك استان را تسهیل كند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز