خبرگزاری کار ایران

مدیریت راهداری راه و شهرسازی مازندران:

سیل 20 میلیارد ریال خسارت به راه های مازندران وارد كرد

کد خبر : ۲۰۵۰۹

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از خسارت 20 میلیارد ریالی به جسم راه و ابنیه های فنی محورهای ارتباطی مازندران در پی وقوع سیل در روزهای اخیر خبر داد.

ایلنا-ساری:مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از خسارت 20 میلیارد ریالی به جسم راه و ابنیه های فنی محورهای ارتباطی مازندران در پی وقوع سیل در روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب افزود: در پی وقوع بارشهای شدید پاییزه در مازندران و جاری شدن سیل در شهرهای نوشهر، چالوس، بابل و آمل خسارات شدیدی به جسم راه و ابنیه های فنی محورهای ارتباطی این شهرستانها وارد شد.

مدیریت راهداری راه و شهرسازی مازندران در ادامه اظهار داشت: 50 كیلومتر از راههای ارتباطی و 30 دستگاه ابنیه فنی در سیل اخیر دچار آسیب دیدگی شده كه پس از بررسی به عمل آمده توسط كارشناسان مبلغی بالغ بر 20 میلیارد ریال خسارت برآورد شده است.وی در ادامه افزود: محورهای ارتباطی كندوان، هراز، مرزن آّباد _ كلاردشت، بابل _ آمل قدیم و محورهای روستایی شیاده (بابل)، بلیران و محمد آّباد (آمل) و اورست _ مالخواست (ساری) از جمله محورهای ارتباطی استان بوده كه در وقوع سیل تخریب و صدمه دیدند.

مهندس نجفی در ادامه خاطر نشان كرد: آبروها – علائم ایمنی - جسم راه – پل های موجود - شانه و بدنه راه بیشترین مواردی بودند كه متحمل خسارت شده اند.

گفتنی است در بازسازی و بازگشایی محورهای ارتباطی فوق بیش از 40 نیروی راهدار به همراه 22 دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری به صورت شبانه روزی در محلهای حادثه دیده مستقر بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز