خبرگزاری کار ایران

مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی مازندران بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۲۳

مدیر کل به همراه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهشهر ضمن دیدار با فرماندار شهرستان و بحث و تبادل نظر درباره مشکلات موجود از کانون بازنشستگان و پنج واحد صنعتی در بهشهر بازدید کردند.

ایلنا-ساری: علی بابایی کارنامی مدیر کل به همراه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهشهر ضمن دیدار با فرماندار شهرستان و بحث و تبادل نظر درباره مشکلات موجود از کانون بازنشستگان و پنج واحد صنعتی در بهشهر بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از بهشهر، مدیر کل تعاون , کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در دیدار با فرماندار بر ضرورت تشکیل جلسات کارگروه اشتغال شهرستان به صورت مستمر تأکید و خواستار پیگیری بیش از پیش مطالبات شهرستان از قبیل وام های مشاغل خانگی، خود اشتغالی، سرمایه در گردش واحد های تولیدی و... توسط مقام ارشد شهرستان شد.

در این بازدید یکروزه که با هدف بررسی مسائل و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان این شهرستان انجام شد از تمامی خطوط تولیدی واحد های صنعتی پارس فولاد , لبنی میانکاله , پرتو دانه خزر، ریسندگی و بافندگی اکریلتاب و سفال تبرستان بهشهر بازدید بعمل آمد.

علی بابایی کارنامی نیز در حاشیه این بازدید گفت: بررسی موانع و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی استان با حضور مسئولان و مدیران عامل بانک های مجموعه تعاون , کار و رفاه اجتماعی مازندران در اولویت کاری قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: البته مشکلات استانی واحدهای تولیدی توسط مسئولان استانی و مشکلات فرا استانی با حمایت مسئولان وزارت بررسی و مرتفع می شود.

گفتنی است این پنج واحد تولیدی از واحدهای صنعتی موفق استان مازندران هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز