خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری خبرداد:

پیشگیری از وقوع سیل محوری‌ترین برنامه دستگاه‌های مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۲۹

دستگاه‌های نظارتی و قضایی در مازندران نباید اجازه دهند تا عده ای فرصت طلب سبب افزایش قیمت ها شوند.

ایلنا-ساری: فرماندار ساری گفت: با توجه به اینکه استان مازندران خسارت های زیادی را از جاری شدن سیل متحمل شده است ضروری است تا اقدامات زیرساختی در شهرستان ساری بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از ساری سید عباس حسینی نژاد عصر شنبه در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری که در محل نگهداری جانبازان قطع نخایی استان برگزار شد با بیان اینکه دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر را در پیش داریم افزود: مسئولان دقت نمایند تا بطور خواسته ویا نا خواسته در مسیر تبلغات کاندیداتورها قرار نگیرند.

وی با یادآوری این مطلب که دشمن قصد دارد تا چهره نظام جمهوری اسلامی را خدشه دار نماید اظهار داشت: اثرات تحریم بر اقتصاد کشور را نمی توان انکار نمود ولی بخش زیادی از آثار تحریمها به دلیل ضعف مدیران است.

حسینی نژاد در خصوص اینکه مدیران باید استفاده درستی از منابع انرژی داشته باشند بیان داشت: با توجه به شرایط تحریم ها و بر اساس اقتصاد مقاومتی هزینه ادارات و استفاده از اموال دولتی باید بهینه و اصولی باشد.

وی با تاکید براینکه مبارزه با احتکار کنندگان باید بطور جدی در دستور کار قرار گیرد افزود: دستگاه‌های نظارتی و قضایی در مازندران نباید اجازه دهند تا عده ای فرصت طلب سبب افزایش قیمت ها شوند.

فرماندار ساری با اعلام اینکه دستگاه‌های نظارتی و قضایی در مازندران با هر نوع احتکار مقابله می‌کنند، اظهار داشت: دستگاه‌های متولی با هرگونه احتکار مرسوم در جامعه مقابله کرده و اجازه نمی‌دهند تا عده‌ای فرصت‌طلب به افزایش بی‌رویه قیمت‌ها دست بزنند.

حسینی نژاد در خصوص استفاده صحیح از اموال بیت المال به روسای ادارات متذکر شد: در استفاده از اموال بیت المال باید کافی صورت گیرد تا هر اعتباری در محل خود هزینه شود.

وی با اذعان به اینکه تا کنون تنها 30 درصد از اعتبار 13 میلیارد تومانی از محل طرح های توسعه کشاورزی جذب شده است گفت: بحث کشاورزی در مازندران همواره از مهمترین موضوعات دراین استان بوده است.

فرماندار ساری با بیان اینکه در آخرین روزهای هفته کتاب‌خوانی قرار داریم اظهار داشت: باید تلاش شود تا میزان مطالعه در این شهرستان افزایش یابد.

وی ادامه داد در راستای تسهیل در امر مطالعه در شهرستان ساری اداره کتابخانه های عمومی مبادرت به شبانه روزی کردن برخی از کتابخانه های این شهرستان كرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز