خبرگزاری کار ایران

فرماندار آمل:

ساخت كارخانه زباله سوز آمل به قرارگاه خاتم الاوصیا واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۶۰

ساخت پروژه بزرگ كارخانه زباله سوز آمل پس از رایزنی با قرارگاه خاتم الاوصیا به این پیمانكار واگذار می شود.

ایلنا-آمل: فرماندار آمل گفت: ساخت پروژه بزرگ كارخانه زباله سوز آمل پس از رایزنی با قرارگاه خاتم الاوصیا به این پیمانكار واگذار می شود.

به گزارش ایلنا، یدالله اكبرزاده در در نشست فرماندار آمل با دهیاران بخش مركز آمل با اشاره به اینكه قرارداد این پروژه با شركت swtلغو شده، یادآور شد: هم اكنون زمین مورد نظر جهت ساخت این پروژه آماده و به شهرداری واگذار شده تا ساماندهی كارخانه پسماند آمل صورت گیرد.

وی با تاكید بر اینكه با احداث این كارخانه از دپوی زباله ها كنار جاده ها و اطراف روستاها جلوگیری می شود، افزود: دهیاران می توانند با استفاده از وسایل نقلیه زباله بر زیباسازی روستای خود تاثیرگذار باشند.

اكبرزاده با بیان اینكه هم اكنون 205 مركز دهیاری در شهرستان آمل فعال است، اظهار داشت: از این تعداد 100 دهیاری در بخش دابودشت، 72 دهیاری بخش مركزی، 17 دهیاری بخش لاریجان و 16 بخش دهیاری در بخش امامزاده عبدالله(ع) فعالیت دارند.

فرماندار آمل با اعلام اینكه دهیاران در بخش توسعه پایدار روستاها هماهنگی لازم با دستگاه های مرتبط داشته باشند، اذعان داشت: از دهیاران انتظار می رود به بحث بحران توجه و اهمیت بیشتری دهند تا از آسیبهای حوادث غیرمترقبه جلوگیری شود.

وی یكی از خسارت های جبران ناپذیر در مقابل حوادث طبیعی را ساخت و سازهای غیرمجاز بیان كرد و گفت: دهیاران با همكاری بخشداران از این ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری به عمل آورند.

اكبرزاده تاكید: دهیاران چهار بخش شهرستان آمل به توسعه پایدار روستاهای خود در بخش های مختلف فرهنگی، بهداشت و درمان، عمرانی توجه ویژه ای داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز