خبرگزاری کار ایران

توسط رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران اعلام شد؛

محدودیت های ترافیکی در محورهای مازندران از امروز تا پایان تعطیلات

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۰

محدودیت های ترافیکی که اعمال آن از امروز در محور کندوان، هراز و فیروزکوه آغاز شده، روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه خواهد بود.

ایلنا - ساری: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از آغاز اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی این استان بواسطه تعطیلات پایان هفته و تعطیلی تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ جعفر محمد نژاد اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی که اعمال آن از امروز در محور کندوان، هراز و فیروزکوه آغاز شده، روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه خواهد بود.

وی هدف از اعمال این محدودیت ها را افزایش ایمنی، ایجاد کشش و روان سازی در عبور و مرور وسایل نقلیه در جاده های استان برشمرد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع موتورسیکلت از امروز تا ساعت 24 روز یکشنبه پنجم آذر از محور کندوان، هراز، فیروزکوه و بر عکس ممنوع است.

وی افزود: ممنوعیت تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج به سمت چالوس کماکان ادامه دارد.

محمدنژاد گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 15 الی 24 از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد هر نوع تریلر از محور هراز، گفت: تردد تمامی کامیون ها به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 22 روز چهارشنبه و از ساعت شش الی 24 روز پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: علاوه بر این، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 روز یکشنبه پنجم آذر از رودهن، محدوده مشا به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 13 و 30 دقیقه تا 24 از آب اسک تا رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: در محور فیروزکوه، تردد تمامی تریلرها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 چهارشنبه اول آذر و از ساعت شش صبح الی 24 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

محمدنژاد گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با خط امین 2182934 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز