خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبرداد:

ثبت نام ۳۰۰متخصص و فوق تخصص در طرح پزشک خانواده

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۷

در حال حاضر ۹۶۰ هزار نفر از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران پزشک خانواده را انتخاب کردند.

ایلنا- ساری:معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگاران از ثبت نام بیش از ۳۰۰ متخصص و فوق تخصص در برنامه پزشک خانواده شهری خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، دکتر محمدرضا میرزایی ضمن اشاره به اینکه برنامه پزشک خانواده شهری از اول آبان ماه امسال در مازندران آغاز شده افزود: اغلب پزشکان در سطح یک در حال فعالیت هستند و پزشکان عمومی در حال تکمیل اطلاعات بیماران می باشند و ویزیت پایه نیز انجام می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۶۰ هزار نفر از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران پزشک خانواده را انتخاب کردند، افزود: ۵۰۰ پزشک عمومی نیز در طرح پزشک خانواده ثبت نام کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه سازمان های بیمه گر با یکصد پزشک عمومی قرارداد منعقد کرده و قرارداد مابقی پزشکان در روزهای آینده بسته می شود، اظهار داشت: باید هماهنگی بیشتری میان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان های بیمه گر صورت گیرد تا خدمات سطح یک کامل شود.

دکتر میرزایی ادامه داد: بعد از مرحله سطح یک خدمات سطح دو در بخش تخصصی و سطح سه در بخش فوق تخصصی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ویزیت سطح یک پزشک عمومی و داروها رایگان است گفت: در این سطح بیمار تنها باید حق فنی دارو را پرداخت کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه در این طرح با ۲۵۰ داروخانه در استان قرارداد منعقد شد، تصریح کرد: در صورتی که بیمار در بیمارستان دولتی بستری و جراحی شود تنها ۵ درصد هزینه را پرداخت می کند و در بیمارستان خصوصی نیز ۳۰ درصد هزینه توسط بیمار پرداخت می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز