خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خواستار شد:

استفاده از فرصت های سرمایه گذاری در راستای توسعه تولید مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۵۲

سرمایه در گردش و تامین سرمایه ثابت و بدهی معوق، بیشترین موضوعاتی است كه در سال جاری از سوی واحدهای تولیدی به دبیرخانه ستاد تسهیل سرمایه گذاری واصل شده است.

ایلنا- ساری: استاندار مازندران گفت:فرصت های سرمایه گذاری در راستای توسعه تولید و صنعت استان بهره گیری شود.

به گزارش ایلنا از ساری،سید علی اكبر طاهایی، استاندار مازندران در جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری و صیانت از تولید استان بر رعایت برگزاری منظم جلسات تاكید كرد و گفت: بانك ها و دستگاه های اجرایی با پیگیری جدی مصوبات این جلسات، زمینه احیا و توسعه تولید و صنعت استان را فراهم کنند.

طاهایی افزود: باید با هم افزایی و نگاه ویژه به رفع مشكلات واحدهای تولیدی – صنعتی اهتمام شود.

وی بر همكاری، تعامل و ارتباط دوسویه بین دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی در راستای صیانت از تولید، اشتغال و تقویت آن ها تاكید كرد و عنوان داشت: حل مشكلات واحدهای تولیدی و توسعه صنعت در این شرایط حساس، از برنامه های محوری استان است.

استاندار با اشاره به تاثیر مطلوب سرمایه گذاری در ارتقا صنعت و اولویت این مهم در برنامه های توسعه ای استان، خواستار بهره گیری از این فرصت ها از سوی بخش های مختلف شد.

طاهایی با بیان این كه از 900 درخواست ارائه شده به دبیرخانه ستاد تسهیل سرمایه گذاری، 894 درخواست كارشناسی شده است، اظهار داشت: سرمایه در گردش و تامین سرمایه ثابت و بدهی معوق، بیشترین موضوعاتی است كه در سال جاری از سوی واحدهای تولیدی به دبیرخانه ستاد تسهیل سرمایه گذاری واصل شده است.

وی گفت: در جلسات ستاد تسهیل استان تا كنون 556 مصوبه در راستای درخواست ها و رفع مشكلات واحدهای تولیدی – صنعتی به تصویب رسیده است.

یادآور می شود در یازدهمین جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری استان، مشكلات و خواسته های واحدهای تولیدی بزرگی نظیر شهرك صنعتی سنگتاب قائم شهر، گروه صنعتی آلاشت، صنایع چوب و كاغذ، شركت ماشین سازی شمال پیروز و شركت خدماتی تولیدی قندیل مازندران با حضور مدیران بانك ها و دستگاه های اجرایی رسیدگی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز