خبرگزاری کار ایران

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش مازندران:

استان مازندران با سواد ترین استان كشور است

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۹۸

استان مازندران در گروه سنی 10 تا 49 سال با سواد ترین استان كشور است./ تاكنون بیش از 15 هزار نفر تحت پوشش سواد آموزی استان قرار گرفتند.

ایلنا- ساری:نعمت بقایی معاون سواد آموزی آموزش و پرورش مازندران طی گفتگویی برنامه ها ی سی و چهارمین سالگرد تاسیس نهضت سوادآموزی در سال 91 را اعلام كرد.

به گزارش ایلنا از ساری،وی با بیان اینكه امسال بیش از 3 هزار و 290 آموزشیار رسمی و آموزش دهنده فرد به فرد در استان مازندران مشغول فعالیت هستند تصریح كرد: آموزش و پرورش مازندران با 292 آموزشیار رسمی و، بالغ بر 3 هزار آموزش دهنده فرد به فرد در استان فعالیت های خوبی را در عرصه سواد آموزی و ریشه كنی سواد آموزی انجام داده است.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش مازندران با بیان این كه استان مازندران در گروه سنی 10 تا 49 سال نخستین استان با سواد كشور محسوب گردید خاطر نشان كرد: تاكنون بیش از 15 هزار نفر تحت پوشش سواد آموزی استان قرار گرفتند.

بقایی با اعلام برنامه هفته سواد آموزی گفت: در این هفته برنامه هایی همچون برگزاری مراسم سالروز تاسیس سوادآموزی با حضور آموزشیاران،آموزش دهندگان،فراگیران، دستگاه های مشاركت كننده بین بخشی، مدیران مجتمع هاومدارس غیر دولتی، تجلیل از سوادآموزان برتر، دعوت از چهره های موفق سوادآموزی به منظور سخنرانی و تجلیل از آنان، سخنرانی روسای ادارات سوادآموزی در صبحگاه مشترك اداری و پیش از خطبه های نماز جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه عكس، تجلیل از مدیران مجتمع هایی كه در سالجاری بیشترین تعداد بی سواد را جذب نموده اند،تجلیل از آموزشیارانی كه بیشتر ازسقف كلاس بی سواد جذب نموده اند، دستگاه هایی كه در موضوع مشاركت بین بخشی بیشترین اثر بخشی در جذب بی سوادان داشته اند، غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای عرصه سوادآموزی و بازدید وسركشی از خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز