خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن،تجارت خبر داد:

میزان پوشش شبکه گازی در نواحی صنعتی مازندران به 70 درصد رسید

پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها این وزارت اعتباری را به مبلغ 30 میلیارد تومان به سراسر کشور تزریق کرده است که جهشی بزرگ در اتصال شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به شبکه گازی رسانی می‌باشد.

آمل-ایلنا:معاون وزیر صنعت، معدن، تجارت گفت: با افتتاح پروزه گاز رسانی شهرک صنعتی بابکان امل میزان پوشش شبکه گازی در نواحی صنعتی استان مازندران به 70 درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا از آمل،فرخ الله مولایی شامگاه دوشنبه درمراسم افتتاحیه پروژه گاز رسانی شهرک صنعتی بابکان امل با اشاره به اینکه87 درصد از شهرکها ونواحی صنعتی کشور تحت پوشش گاز رسانی قرار گرفته‌اند‏، اذعان داشت: متاسفانه مازندران در سال‌های نه چندان دور در این خصوص توقف داشته است.

وی ادامه داد: با پروژه‌ای که در سال جاری و سال‌های اتی در دستور کار داریم گاز کلیه شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران را تامین خواهیم کرد که در کاهش قیمت تمام شده محصولات تولیدی بسیار موثر خواهد بود.

مولایی اظهار داشت: خوشبختانه وزارت صنعت، معدن،تجارت از سال‌های گذشته پروژه‌های گاز رسانی به شهرک‌ها ونواحی صنعتی را در اولویت کارهای خود قرار داده است.

وی ادامه داد: پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها این وزارت اعتباری را به مبلغ 30 میلیارد تومان به سراسر کشور تزریق کرده است که جهشی بزرگ در اتصال شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به شبکه گازی رسانی می‌باشد.

معاون وزیر با بیان اینکه تا پایان سال جاری در کشور به پوشش 92 درصدی در این زمینه خواهیم رسید‏،خاطر نشان کرد: در دو سال اینده به جزء دو استان هرمزگان وسیستان وبلوچستان که بطور کلی زیرساخت‌های گاز رسانی را ندارند در بقیه نقاط کشور شبکه های گاز رسانی را در شهرک‌ها ونواحی صنعتی به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: ظرفیت گازی شهرک صنعتی بابکان امل با 10 هزار متر مکعب در ساعت و شبکه ای به طول 2 هزارو 700 متر با اعتباری بالغ بر 280میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز