خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون صنعت ومعدن مجلس:

10درصد صندوق توسعه ملی در اختیار واحدهای صنعتی است

در حوزه ارائه تسهیلات مالی به واحدهای تولیدی 10 درصد صندوق توسعه ملی را که یکی از مصوبات بودجه سال 91 بوده است به این بخش اختصاص داده شده است.

ساری- ایلنا:رئیس کمیسیون صنایع ومعادن مجلس گفت: در حوزه ارائه تسهیلات مالی به واحدهای تولیدی 10 درصد صندوق توسعه ملی بر اساس مصوبه بودجه سال 91 به این بخش اختصاص داده شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، رحمانی پیش از ظهر سه شنبه درحاشیه اولین سفر اعضای کمیسیون صنایع ومعادن به مازندران با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم تا این مبالغ را بدون بهره در اختیار واحدهای صنعتی قرار دهیم، افزود: نکته بسیار مهم و حائز اهمیت این است که هیچگونه اختلاف نظری را با دولت در حمایت از تولید نداریم.

وی یاداور شد: دشمن جمهوری اسلامی ایران تولید واشتغال را به عنوان بیشترین ناحیه برای اسیب زدن کشور ما انتخاب کرده است.

رحمانی با بیان اینکه دراین سفر،نمایندگان مجلس و اعضای کمسیون ومنطقه وهمینطور مدیران در غالب 5 اکیپ از شهرکهای صنعتی استان بازدید کرده اند اظهار داشت: در هفته های اینده جلسه ای برای جمع بندی ازدستاوردهای این سفر برگزار خواهیم کرد.

وی با یاداوری این مطلب که مجلس در حوزه قانون گذاری در یکی دوسال اخیر یک فرصت تاریخی در زمینه تولید به وجود اورده است تصریح کرد: حمایت از تولید ملی در حقیقت با توجه به بحرانهای موجود یک تکلیف شرعی به شمار می رود.

رئیس کمیسیون صنایع ومعادن مجلس اعلام داشت: این کمسیون با همکاری اتاق بازرگانی و مرکز پژوهشهای مجلس امادگی دارد تا قوانینی را که مزاحم کسب و کار شناخته شده اند و در تولید تسهیل کننده نیستند را مرتفع سازد.

وی در خصوص اینکه 60 تا 65 درصد از اعتبار یک هزار میلیارد تومانی را که شورای ملی کار تصویب کرده است به قطعه سازان اختصاص داده خواهد شد اظهار داشت: صنعت خودرو سازی از صنایع مادر در کشور ما محسوب می شود وباید ان را مورد حمایت قرار داد.

رحمانی در پایان افزود: البته در زمینه تولید باید محیط زیست را بطور جدی در نظر گرفت و صنعت را با رویکرد محیط زیست در کشور ببینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز