خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت انجام شد؛

آبرسانی به شهر زیراب با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیون ریال

با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی پروژه آبرسانی به زیراب و سوادکوه در هفته دولت به بهره برداری رسید.

ساری - ایلنا:با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی پروژه آبرسانی به زیراب و سوادکوه در هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در این مراسم تبیین شخصیت شهیدان رجایی و با هنر در این ایام اظهار داشت: ویژگی‌های بارزی در خصوصیات اخلاقی، رفتاری، گفتاری و تفکرات این دو شهید است که باید درک شده و به سمت آن‌ها به عنوان الگو حرکت شود.

رضاحسین‌زاده با بیان اینکه در سال حمایت از کار و سرمایه یرانی با افتخار سقایی این شرکت ۹ پروژه را در حوزه آب رسانی در استان مازندران در هفته دولت افتتاح کرده است، افزود: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری حدود ۲۶ میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل حفر و تجهیز و خرید ۳ حلقه چاه با آبدهی ۷۵ لیتر در ثانیه، اجرای خط انتقال و شبکه توزیع آب بطول ۲۸۹۶۰م‌تر، اجرای خط انتقال نیرو به طول ۷۵۰ م‌تر، احداث اطاقک چاه به مساحت ۹۵ متر مربع، حصارکشی به طول ۱۹۰ متر و محوطه سازی به مساحت ۱۴۴۰ متر مربع می‌باشد که در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: با اجرای این پروژه‌ها ۲۰ هزار خانوار مازندرانی از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

حسین‌زاده اظهار داشت: پروژه‌های آبرسانی در شهرهای نکا، بهشهر، گلوگاه، رستمکلا، آمل و زیراب هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های آبرسانی در شهرهای بهشهر، نکا، کوهی خیل، سوادکوه، کلاردشت، سلمانشهر و خرم آباد تنکابن خبر داد و افزود: این طرح‌ها شامل حفر و تجهیز و خرید ۴ حلقه چاه با آبدهی ۱۵۰ لیتر در ثانیه، احداث خط انتقال آب به طول ۶هزار متر، احداث مخزن به حجم ۱۲۴۵۰ مترمکعب، بهسازی و ارتقاء تصفیه خانه آب با ظرفیت ۶۰ لیتر در ثانیه، احداث اطاقک چاه به مساحت ۱۵۰ متر مربع، محوطه سازی به مساحت ۱۸۶۰۰مترمربع و حصارکشی به طول ۱۵۶۰ است که کلنگ اجرایی آن هفته دولت به زمین خورده شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران اضافه کرد: برای آغاز به کار این پروژ ه‌ها ۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است که با اجرای این طرح ۲۲۶۰۰خانوار مازندرانی از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به طرح آبرسانی به شهر زیراب گفت: شرکت آبفای مازندران برای احداث دیوار بتنی به طول ۴۵ متر به منظور تثبیت حفاظتی و امنیتی از مخزن در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه و اجرای اصل پدافند غیرعامل ۱۵۰۰ میلیون ریال هزینه صرف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز