خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از دو پروژه آسفالت راه روستایی شهرستان نور

همزمان با گرامی داشت هفته دولت دو پروژه آسفالت راه های روستایی شهرستان نور با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نور - ایلنا: همزمان با گرامی داشت هفته دولت دو پروژه آسفالت راه های روستایی شهرستان نور با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از نور، مهندس داود اصغرزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نور ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی عنوان كرد: الحمدا... با نگاهی كه دولت كریمه به راههای استان به عنوان زیر ساخت توسعه داشته، توانستیم گام های بزرگ و ارزنده ای در سطح محورهای این شهرستان اعم از راههای اصلی و فرعی و همچنین روستایی برداریم.

وی در ادامه تصریح كرد: از این رو اداره در هفته دولت امسال دو پروژه راهسازی را در محورهای روستایی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال به بهره برداری رسانید.مهندس اصغر زاده در خصوص مشخصات اجرایی پروژه های مذكور اظهار داشت: عملیات اجرایی آسفالت محور روستایی " دویلات - سادات محله " و "چل "به طول 8/2 كیلومتر و با اعتبار بالغ بر 3000میلیون ریال به بهره برداری رسید. ایشان در ادامه افزود: در همین راستا نیز عملیات آسفالت محور روستای " كلا "بطول 5 كیلومتر و با اعتبار هزینه شده به مقدار 5000 میلیون ریال به اجرا در آمد.

گفتنی است اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران در هفته دولت 79 پروژه راهسازی و راهداری را با هزینه ای بالغ بر 210 میلیارد ریال به بهره برداری رسانید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز