خبرگزاری کار ایران

استاندارمازندران:

برگزاری اجلاس غیر متعهدها در ایران، بیانگر اقتدار، ایران است

اجلاس سران غیرمتعهدها به عنوان یكی از بزرگترین رویدادهای بین‌المللی سیاسی ایران در سه دهه اخیر، از جایگاه و اهمیتی ممتاز برخوردار است و یك پیروزی برای نظام به شمار می رود.

ساری - ایلنا: استاندار مازندران گفت: اجلاس سران غیرمتعهدها به عنوان یكی از بزرگترین رویدادهای بین‌المللی سیاسی ایران در سه دهه اخیر، از جایگاه و اهمیتی ممتاز برخوردار است و یك پیروزی برای نظام به شمار می رود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، سید علی اكبر طاهایی، استاندار مازندران در گفتگو با سایت استانداری با اشاره به این كه گرد هم آمدن اعضا جنبش و حضور چهره های سر شناس در این اجلاس در كاهش تنش ها و بحران های منطقه موثر است، خاطر نشان ساخت: این اجلاس فرصتی مناسب برای شناساندن ظرفیت ها و پیشرفت های ایران اسلامی به جهانیان است.

طاهایی برگزاری این اجلاس در ایران را بیانگر شکست خط تحریم آمریکا و غرب علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و یاد آور شد: واگذاری مسوولیت برگزاری این اجلاس بزرگ به ایران، نشانه امنیت و ثبات کشور و اقتدار، رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان به دنبال منزوی کردن ایران بودند، برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران، شکست کامل در طرح انزوای ایران است.

طاهایی به نقش ممتاز جمهوری اسلامی در مناسبات منطقه اشاره كرد و تصریح نمود: برگزاری موفقیت آمیز اجلاس و انجام مذاكرات با سران كشورهای مختلف، نقش و جایگاه ایران را در مباحث خاورمیانه برجسته تر خواهد كرد.

استاندار عنوان كرد: این یک فرصت طلایی برای جمهوری اسلامی است تا با حضور اعضای سازمان غیرمتعهد ها در ایران که بخش اعظم اعضای سازمان ملل را تشکیل می دهند، یک بار دیگر حقانیت ملت ایران را در پیشبرد اهداف صلح طلبانه و عدالت خواهانه در تمامی عرصه های بین الملل به اثبات برساند.

طاهایی با اشاره به تلاش غیر متعدها در حمایت از ایران در آزانس هسته ای، خاطر نشان ساخت: اجلاس غیر متعدها این قابلیت را دارد كه بر آینده مذاكرات هسته ای به نفع اهداف صلح طلبانه جمهوری اسلامی و كاهش تنش ها بر علیه ایران تاثیر بگذارد.

استاندار بیان داشت: این اجلاس فرصتی مغتنم برای تبیین برنامه ها و آرمان های نظام و طرح اندیشه های مدیریتی مبتنی بر عدالت و احترام متقابل در سطح جهان است.

طاهایی تاكید كرد: برگزاری این نشست ها باید توام با یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای هسته ای گران قدری باشد كه امنیت و ثبات امروز ایران عزیز، مرهون فداكاری ها و جان فشانی های آن هاست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز