خبرگزاری کار ایران

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران:

کتب درسی از 12 شهریور در شهرستان ها و مناطق مازندران توزیع می شود

کتاب آموزشی معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی برای فراگیری دوره ضمن خدمت به همراه لوح فشرده توزیع شد.

ساری – ایلنا: حسنعلی شیری از توزیع کتاب های درسی در شهرستان های استان خبردادو گفت: امسال کتب درسی از 12 شهریور در شهرستان ها ومناطق توزیع می شود.

به گزارش ایلنا از ساری، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه تاکنون تمامی کتب درسی پایه اول، سوم، چهارم و پنجم ابتدایی توزیع شده است، اظهارداشت: از شش عنوان کتاب پایه دوم ابتدایی چهار عنوان آن توزیع شد.

وی با اعلام اینکه کتاب های درسی پایه ششم ابتدایی به انبار آموزش و پرورش استان وارد شده است، تصریح کرد: درحال حاضر از 9 عنوان کتاب درسی پایه ششم چهار عنوان کتاب آن درشهرهای استان توزیع شد.

شیری به توزیع کتب درسی دوره راهنمایی و دبیرستان در کتاب فروشی ها و لوازم التحریری ها اشاره کرد و گفت: از سه عنوان کتب عمومی دوره پیش دانشگاهی دو عنوان آن توزیع شد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران خاطر نشان کرد: کتب درسی تخصصی رشته تجربی و ریاضی فیزیک از چهار عنوان دو کتاب درسی آن توزیع شد.

وی اضافه کرد: از هشت عنوان کتاب رشته علوم انسانی پنج عنوان آن توزیع شد.

شیری با بیان اینکه کتب عمومی رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش توزیع شده است، بیان داشت: کتاب های تخصصی رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش در مرحله نخست از امروز توزیع می شود.

این مسئول در پایان تصریح كرد: کتاب آموزشی معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی برای فراگیری دوره ضمن خدمت به همراه لوح فشرده توزیع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز