خبرگزاری کار ایران

در چهارمین روز از هفته دولت و با حضور مسئولین شهرستان قائمشهر؛

کلنگ زیر گذر باکسی تقاطع جاده و خط آهن در افرا قلم قائمشهر به زمین زده شد

تاکنون طی سال های اخیر مجموعاً برای سلامت تردد خودروها و ایمنی شهروندان در گذر از خط آهن تعداد بیست و دو زیرگذر باکسی در مناطق مختلف احداث شده است.

قائمشهر - ایلنا:در چهارمین روز از هفته دولت و با حضور مسئولین شهرستان قائمشهر و راه آهن شمال کلنگ احداث زیرگذر باکسی تقاطع جاده و خط آهن در منطقه افرا قلم قائمشهر با پیش بینی اعتباری معادل چهار میلیارد و 200 میلیون ریال از محل پروژه های عمرانی راه آهن به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، در این مراسم که با حضور علی پیرفلک فرماندار قائمشهر، عباس صالح زاده شهردار، افشین حسین زاده رئیس شورای شهر و حامد ابراهیمی عضو شورای شهر و جمع کثیری از شهروندان همراه بود،  مهندس خدایار طالبی معاون فنی بهره برداری و ناوگان راه آهن شمال طی سخنانی با اشاره به ضرورت ساماندهی گذرگاهها و ارتقاء ایمنی در راه آهن گفت: ایمن سازی حریم راه آهن برای سلامت شهروندان و سیر قطارها یکی از اهداف راهبردی راه آهن در سال های اخیر می باشد و با عنایت به همین نگاه ویژه در راه آهن شمال هم که بحث مناطق مسکونی در مجاورت راه آهن و تردد خودروها و عابرین مسئله بسیار مهمی می باشد لذا یکی از دغدغه های مسئولین راه آهن شمال ساماندهی وضعیت تقاطع ها است که در این خصوص نیز تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی افزود: تاکنون طی سال های اخیر مجموعاً برای سلامت تردد خودروها و ایمنی شهروندان در گذر از خط آهن تعداد بیست و دو زیرگذر باکسی در مناطق مختلف احداث شده است.

طالبی با اشاره به تفاهمات بعمل آمده با فر مانداری قائمشهر گفت: خوشبختانه با همکاری خوب فرمانداری و شهرداری قائمشهر و نیز با پیگیری های نمایندگان محترم این شهرستان تفاهم نامه احداث هفت زیرگذر باکسی در مناطق پرتردد این شهرستان از سال گذشته اجرایی شده است و براساس آن تاکنون نیز تقاطع های طالقانی با دو رمپ رفت و برگشت، حسن آباد، گونی بافی و فروردین احداث شده است و در سال جاری نیز تقاطع های افرا قلم و ترک محله با دو رمپ رفت و برگشت هر یک با اعتباری معادل چهار میلیارد و دویست میلیون ریال انشااله بعد از کلنگ زنی آنها در هفته دولت اجرایی خواهدشد.

علی پیر فلک فرماندار قائمشهر نیز طی سخنانی با اشاره به همکاری خوب راه آهن شمال برای رفع مشکلات مردم و ساکنان حاشیه خطوط ریلی گفت: خدمت گزاری به مردم از وظایف اصلی مسئولین است و باید برای رفاه حال شهروندان از تمامی امکانات و ظرفیت ها استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت این خدمت گزاری ها باید به اطلاع مردم رسانده شود گفت: بحث تقاطع های جاده و راه آهن در شهرستان قائمشهر با توجه به گستردگی این مناطق نیازمند ساماندهی تردد خودروها و عابرین می باشد و خوشبختانه راه آهن شمال نیز در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز