خبرگزاری کار ایران

راههای روستایی شاهرگ حیاتی برای توسعه و شكوفایی مازندران است

راههای ارتباطی شهرستان رامسر با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی خود همواره در طول سال از ترافیك بالایی برخوردار بوده كه در این میان محورهای روستایی این شهرستان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ساری - ایلنا: مدیركل راه و شهرسازی استان مازندران در حاشیه بازدید از پروژه های راههای روستایی شهرستان رامسر عنوان كرد:راههای روستایی شاهرگ حیاتی برای توسعه و شكوفایی مازندران است.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی اسد در حاشیه این بازدید ضمن تاكید بر اهمیت راههای روستایی در استان اظهارداشت: این اداره كل توانسته همگام با نگاه مسئولان ذیربط نسبت به بهسازی و آسفالت راههای روستایی استان اقدامات گسترده ای انجام داده و مصمم است با تامین اعتبارات لازم در امر آسفالت محورهای روستایی استان گام های موثری برای مردم شریف روستا ها كه قدر مسلم لیاقت و شایستگی آنها بیش از اینهاست، انجام دهد.

وی در ادامه به محورهای روستایی شهرستان رامسر اشاره و تصریح كرد: راههای ارتباطی شهرستان رامسر با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی خود همواره در طول سال از ترافیك بالایی برخوردار بوده كه در این میان محورهای روستایی این شهرستان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اسد در ادامه به اجرای پروژه های راهسازی در بخش راههای روستایی بخش اشكورات اشاره و افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت محور ارتباطی تمل _ سپارده به طول 5/9 كیلومتر با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال در دست اجرا است كه با اتمام اجرای آن 7 روستا منطقه با بیش از 280 خانوار از نعمت یك راه ایمن و مناسب بهره مند می شوند.

مدیركل راه و شهرسازی استان در ادامه در خصوص بهسازی و آسفالت دیگر محور ارتباطی این منطقه خاطر نشان كرد: در حال حاضر عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت 7 كیلومتر ازمحور جنت رودبار _ الموت غربی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال در دست اجرا بوده كه با اتمام عملیات مذكور راه ارتباطی مازندران به قزوین برقرار می شود. ایشان در ادامه اظهار داشت: با اتمام عملیات مذكور بیش از 385 خانوار از نعمت یك راه ایمن و مناسب بهره مند می شوند.

از 7766 كیلومتر راه روستایی موجود در استان مقدار 252 كیلومتر در شهرستان رامسر واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز