خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یك ساری:

تربیت دینی و اسلامی دانش آموزان در اولویت اول آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۶۵

توسعه همه جانبه هر كشوری منوط و معطوف به اهداف كلان آن جامعه است./هدف تعلیم و تربیت رشد همه جانبه در تمام ساحت ها و سوق دادن شخصیت انسان به جایگاه متعالی است.

ایلنا- ساری:دیدگاه و منظر نظام تعلیم و تربیت به انسان، نگاه الهی است و آموزه های دینی ما انسان را اشرف مخلوقات می داند.

به گزارش ایلنا از ساری، اردلان فریدونی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یك ساری در مراسم تجلیل از پیشكسوتان عرصه تعلیم و تربیت، با بیان جایگاه علم و تجربه و قداست معلم در نظام آموزشی و پرورشی اسلامی، تاكید كرد: توسعه همه جانبه هر كشوری منوط و معطوف به اهداف كلان آن جامعه است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری افزود: دیدگاه و منظر نظام تعلیم و تربیت به انسان، نگاه الهی است و آموزه های دینی ما، انسان را اشرف مخلوقات می داند و هدف تعلیم و تربیت رشد همه جانبه در تمام ساحت ها و سوق دادن شخصیت انسان به جایگاه متعالی است.

وی در بیان دیگری جایگاه علم و معلم را در معارف اسلامی یاد آور شد و گفت: قلم و اندیشه عالم، از خون شهید افضل است و تجلیل از دانشمندان و معلمان و ارزش نهادن به مقام آنان باید همیشه در هر زمان و در همه دستگاه ها و سازمان ها گرامی داشته شود.

فریدونی نگاه یك سویه به آموزش و پرورش و اینكه هدف آموزش و پرورش را صرفا در تامین نیروی انسانی دیدن را اشتباه خواند و گفت: تربیت دینی و اسلامی نیروی انسانی در اولویت اول برنامه هاست و توسعه و ارتقای سرمایه انسانی و تامین نیروی مورد نیاز در مراتب بعدی رهنامه و اهداف راهبردی آموزش و پرورش است.

وی عنوان كرد: حمایت و تلاش همه افراد راهگشا خواهد بود و ما نیازمند مساعدت و همكاری همه اقشار جامعه به ویژه پیشكسوتان فرهنگی و فرهیخته این شهر هستیم.

وی همچنین گزارش كوتاهی از پیگیری های انجام شده درخصوص پروژه های عمرانی آموزش و پرورش ناحیه یك ساری از جمله مدرسه 15خرداد و حافظ ارائه داد و آخرین اطلاعات و اقدامات انجام شده را تشریح نمود.

شایان ذكراست در پایان جلسه به كلیه پیشكسوتان لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود اعطا گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز