خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس مجمع خیران ماهک خبر داد:

آغاز به کار عملیات فیزیکی بیمارستان کودکان سرطانی

کد خبر : ۳۳۴۶۹

پس از بارها بازبینی نقشه بیمارستان توسط مسئولان بخش فنی و تایید نهایی این نقشه، احداث این بیمارستان در مرحله اجرا قرار گرفته است.

ایلنا- ساری:نائب رئیس مجمع خیران ماهک گفت: عملیات فیزیکی بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک آغاز شده و در مرحله ساخت قرار گرفتیم.

به گزارش ایلنا از ساری،مجتبی کواکبیان در جلسه هیئت مدیره مجمع خیران ماهک در حضور مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اظهار داشت:پس از بارها بازبینی نقشه بیمارستان توسط مسئولان بخش فنی و تایید نهایی این نقشه، احداث این بیمارستان در مرحله اجرا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه 2هزار عضو قطره ای داریم، یادآور شد: با آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان، نیازمند مشارکت بیشتر مردم هستیم.

کواکبیان با اشاره به اینکه تاکنون مردم، عاشقانه به این محمع کمک کردند، افزود: مطمئن هستیم که با آغاز عملیات فیزیکی، میزان مشارکت مردم هم بیشتر می شود.

کار ما فقط تهیه دارو نیست

دیگر عضو هیئت مدیره مجمع خیران ماهک در این نشست، اظهار داشت: کودکان سرطانی در صورتی که روند درمان به خوبی پیگیری شود، بهبود می یابند.

سید عبدالله موسوی ادامه داد: تصور عده ای بر این است که سرطان، به معنای مرگ است و به دلیل اینکه اغلب خانواده ها درگیر سرطان، از قشر جوان هستند، خانواده از نظر روحی دچار مشکل می شود.

وی با بیان اینکه تیم حمایت های اجتماعی و مددکاری باید در کنار گروه پزشکی، به فرد مبتلا به سرطان کمک کند، تصریح کرد: کار ما فقط تهیه دارو نیست باید به بعد اجتماعی موضوع هم توجه داشته باشیم.

موسوی با اشاره به اینکه کودکان مبتلا به سرطان مشکلات زیادی دارند و ساختار بیمارستان ها هم یکی از این مشکلات است، گفت: طراحی بیمارستان های ما برای کودکان در نظر گرفته نشده و وقتی کودک وارد بیمارستان می شود، احساس خوب ندارد.

وی در همین راستا ادامه داد: به همین منظور، ساختار و فضای بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان، کاملا مطابق با استانداردهای بین المللی و موارد مربوط به کودک مانند اتاق های اختصاصی، محل اقامت همراه بیمار و حتی انبار آذوقه هم در نظر گرفته شده است.

خودم را عضوی از مجمع خیران ماهک می دانم

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این نشست، اظهار داشت: احداث بیمارستان برای کودکان مبتلا به سرطان، از کارهایی در زمینه حفظ کرامت و جان انسان ها است و اجر الهی را در پی دارد.

علی بابایی کارنامی با اشاره به اینکه 2 میلیون و 700 هزار نفر از جمیت مازندران، جزء جامعه هدف ما هستند یک میلیون و 200 هزار نفر جامعه کارگری و 500 تشکل کارگری و کارفرمایی در استان داریم، ادامه داد: در صورت اطلاع رسانی متناسب، می توان از این ظرفیت عظیم برای کمک به احداث بیمارستان ماهک، بهره برد.

وی با بیان اینکه درخواست های مجمع خیران ماهک را در قالب درخواست های کارشناسی و مستدل، بررسی و پیگیری می کنیم، افزود: خودم را عضوی از این مجمع می دانم و هرگونه کمک به این مجموعه را دریغ نمی کنم.

بابایی با بیان اینکه در محیط زندگی ام با افراد مبتلا به سرطان مواجه بوده و این موضوع را از نزدیک درک کرده ام، یادآور شد: از منظر حمایت از اقشار اینچنینی و کمک در انجام امور خیر، آمادگی همکاری داریم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه انجام امور خیر، از جمله کارهای ایثارگرانه است، تصریح کرد: در قالب ستاد، آمادگی کامل داریم که در خدمت مجمع خیران ماهک باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز