خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی:

نداشتن نقدینگی بزرگترین و مهمترین مشکل سد گلورد است

این سد می تواند به طور مستقیم 24 هزار هکتار از اراضی منطقه را آبرسانی کند که در آن صورت تحول بزرگی در کشاورزی منطقه به وجود خواهد آمد.

بهشهر - ایلنا:نماینده مردم شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت:نداشتن نقدینگی بزرگترین و مهمترین مشکل سد گلورد است که در صورت تامینبه موقع اعتبارات مورد نیاز آن، این طرح بزرگ عمرانی در زمان مققر تکمیلو به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از بهشهر،احمدعلی مقیمی در بازدید از سد گلورد اظهار داشت: این سد می تواند به طور مستقیم 24 هزار هکتار از اراضی منطقه را آبرسانی کند که در آن صورت تحول بزرگی در کشاورزی منطقه به وجود خواهد آمد.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: احداث و تکمیل زیرساخت های مورد نیاز این سد مسلتزم هماهنگی و همدلی دولتمردان است که آن صورت شاهد رونق بیش از بیش مناطق بهره مند از آب این سد خواهیم بود.

وی گفت: با تلاش های صورت گرفته توسط دولت، سد گلورد در 3 سال اخیر،با 45 درصد رشد، به پیشرفت فیزیکی حدود 60 درصد رسید که با اختصاص به موقع اعتبارات، بدنه سد تا آخر سال 91 تکمیل خواهد شد و با اتما روکش در کمترین زمان، تیرماه سال آینده آماده آبگیری است.

مقیمی گفت: سد گلورد با حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی، نیازمند اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال است.

نماینده مردم شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: طرح شبکه آبیاری گلورد نیز تاکنون 63 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که تکمیل این طرح نیز به اعتباری بالغ بر 900 میلیارد ریال نیازمند است.

وی بیان داشت: باید تلاش کنیم از تمام ظرفیت های موجود منطقه برای تکمیل سریعتر این طرح استفاده کنیم تا شاهد بهره برداری به موقع آن باشیم

مقیمی افزود: بدون تردید کشاورزی شرق مازندران با آغاز بهره برداری از این سد،دچار تحول و رشد فراوانی می شود و به همین دلیل از هیچ تلاش و کوششی برای افتتاح آن در زمان تعیین شده دریغ نخواهیم کرد.


نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: برای تسریع در تکمیل این طرح، سد گلورد در ردیف طرح های مهر ماندگار که مختص به طرح های نیمه تمام قرار گرفت تا از این طریق و با جذب سریع و بیشتر بودجه، برای بهره برداری آماده شود.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز