خبرگزاری کار ایران

افتتاح پروژه گازرسانی به دو روستای شهرستان عباس آباد

از مجموع 56 شهر استان، 42 شهر از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که 97 درصد خانوار شهری مازندران را شامل می شود.

عباس آباد - ایلنا:همزمان با هفته دولت و با حضور معاون برنامه ریزی استاندار مازندران، فرماندار و بخشدار عباس آباد و مسئولین انتظامی منطقه، پروژه گازرسانی به دو روستای جیسای خضرآباد و خشکلاء شهرستان عباس آباد با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 83 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از عباس آباد، مرتضی تیرملک معاون بهره برداری شرکت گاز مازندران ظهر دیور زهشتم شهریور ماه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت:هفته دولت فرصتی مناسب است تا دولتمردان کارنامه خود را ورق بزنند و با اطلاع رسانی خدمات خود به مردم، ضمن بهبود نقاط قوت، نقاط ضعف خود را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای تجدید میثاق با یاد و راه و آرمان شهدا می باشد،افزود:در سالهای بعد از انقلاب فعالیت های بسیار خوبی با اخلاص و همدلی مردم و همت کارکنان دولت انجام شده و روز به روز نیز بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده می شود.

تیرملک ادامه داد:قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی هیچ گونه خدمات گازرسانی در استان وجود نداشت و همه خدمات بعد از انقلاب و به برکت خون شهدا بوده است.

وی با اشاره به وجود 14 هزار و 436 کیلومتر شبکه گاز در استان، تعداد علمک نصب شده روی این شبکه را 575 هزار و 600 علمک دانست و گفت: در حال حاضر بیش از 897 هزار مشترک در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

معاون بهره برداری شرکت گاز مازندران افزود: از مجموع 56 شهر استان، 42 شهر از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که 97 درصد خانوار شهری مازندران را شامل می شود.

وی ادامه داد:از مجموع سه هزار و 81 روستای استان، یکهزار و 837 روستا قابل گازرسانی هستند که از این تعداد یکهزار و 313 روستا تاکنون گازرسانی شده اند.

تیرملک در ادامه سخنان خود با بیان اینکه گازرسانی به 407 روستا نیز در حال اجرا می باشد،پروژه های مهر ماندگار شرکت گاز مازندران را شامل 60 پروژه روستایی و دو پروژه شهری برشمرد و با اشاره به پیش بینی 310 کیلومتر شبکه گذاری برای این پروژه ها، تصریح کرد: 175 میلیارد و 118 میلیون ریال اعتبار برای این پروژه ها در نظر گرفته شده و با گازرسانی به این مناطق هشت هزار و 465 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به وضعیت گازرسانی در شهرستان عباس آباد نیز اظهار داشت:تاکنون 485 کیلومتر شبکه گذاری در این شهرستان انجام و 17 هزار و 211 علمک روی این شبکه نصب شده است.

تیرملک همچنین افزود:با گازدار شدن دو روستای جیسای خضرآباد و خشکلاء شهرستان عباس آباد، 572 نفر در قالب 160 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهندشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز