خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی استان اعلام کرد:

جشنواره ملی شوراهای شهر ایران بهمن ماه برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۵۴

جشنواره ملی شورای شهر ایران با حضور اساتید برجسته دانشگاه های کشور، نمایندگان شورای های شهر کشور، با هدف ارزیابی عملکرد شوراهای شهر و انسجام شورا و نقش آنها در توسعه و آبادانی کشور در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

ایلنا - ساری: رئیس شورای اسلامی استان،از برگزاری نخستین جشنواره ملی " شورای شهر ایران" در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرامرز نقیبی رئیس شورای اسلامی استان و رئیس شورای راهبردی منطقه مازندران جشنواره ملی شوراهای شهر ایران با اعلام این خبر افزود: جشنواره ملی شورای شهر ایران با حضور اساتید برجسته دانشگاه های کشور، نمایندگان شورای های شهر کشور، با هدف ارزیابی عملکرد شوراهای شهر و انسجام شورا و نقش آنها در توسعه و آبادانی کشور در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش جشنوارهای برای اولین بار در کشور به تقدیر و قدردانی از زحمات شش ساله شوراهای کشور پرداخته خواهد شد تصریح کرد: عملکرد شوراهای کشور در ۲۵ شاخص ارزیابی خواهد شد که ارزیابی برخی از آنها نظیر تعامل شورا برای بروز شدن و راه حل شورا و شهرداری ها برای موقعیت های بحرانی، میزان نظارت بردرآمد و هزینه های شهرداریها، نظارت بر امور شهری و امور بهداشتی و... است.

رئیس شورای راهبردی جشنواره ملی شورای شهر در استان اظهار داشت: در نهایت ۳۱ شورای شهر برتر هر استان و از میان شوراهای برتر هر استان هفت شورای برتر کشور انتخاب شده که در مراسم اختتامیه جشنوارهبا حضور ریاست محترم جمهور هفت شورای شهر کشور با تندیس زرین و لوح یادبود و ۲۴ شورای دیگر با تندیس بلورین و لوح یادبود از آنها(شورای برتر هر استان) معرفی و مورد تجلیل قرار می گیرند.

نقیبی با بیان این مطلب که در کنار جشنواره بخشی به عنوان سمینار توسعه ایران در نظر گرفته شده تصریح کرد: که از محورهای اصلی این سمینار مدیریت بحران، مدیریت شهری و مدیریت شهر الکترونیک می باشد و از آرزوهای شورا می باشد که مدیریت شهری در استان ما توسعه پیدا کند و از دیگر خواسته های شورا را نیز دست یابیبه چگونگی مدیریت بحران بیان نمود.

وی افزود: از آنجایی که کشور ما در زمینه راهکارهای فرهنگی طبق فناوری و تکنولوژی های نوین دچار ضعف می باشد برگزاری این سمینار می تواند در بروز شدن آگاهی اعضا و مسئولین شورای شهر نسبت به مدیریت شهر الکترونیک موثر واقع شود.

نقیبی با اشاره به اینکه آموزش نیاز اولیه شوراست و با تغییر و تحول۴ ساله شوراها، نیاز اعضا نیز به آموزش و آگاهی نسبت به مسایل روز و نوین دنیا ضرورت پیدا می کند  گفت:بنابراین در نظرگرفتن بخشی از جشنواره در قالب کارگاه های آموزشی که اساتید برجسته و مجرب در این کارگاه ها به آموزش مسایل مهّم روز دنیا می پردازند به افزایش سطح آگاهی شورای کنونی و شورای های آینده کمک شایانی می کند.

وی ادامه داد: در سالن نمایشگاه جشنواره بخشی در نظر گرفته شده است که هر شورا می تواند عملکرد شش ساله خود را به نمایش بگذارد و به تمامی افرادی که در این سمینار حضور پیدا کنند گواهی حضور و مدرک ۳ دوره آموزشی داده می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز