خبرگزاری کار ایران

برگزاری هشتمین نشست آموزشی هنرجویان رشته بازیگری در تنکابن

کد خبر : ۳۳۹۵۶

هشتمین نشست آموزشی هنرجویان رشته بازیگری و با حضور حامد بهداد هنرمند ارزنده سینما وتئاتر، حمید کاکاسلطانی کارگردان و مدرس تئاتر و نیز مصعب سعدی پور کارگردان و مدرس رشته سینما و تئاتر در محل آموزشگاه آزاد سینمایی دراما فیلم رشت برگزار شد.

ایلنا - تنکابن: هشتمین نشست آموزشی هنرجویان رشته بازیگری با حضورتنی چند از هنرمندان تئاتر و سینما برگزار گردید.

به گزارش ایلنا، هشتمین نشست آموزشی هنرجویان رشته بازیگری و با حضور حامد بهداد هنرمند ارزنده سینما وتئاتر، حمید کاکاسلطانی کارگردان و مدرس تئاتر و نیز مصعب سعدی پور کارگردان و مدرس رشته سینما و تئاتر در محل آموزشگاه ازاد سینمایی دراما فیلم رشت برگزار شد.

سعدی پور مدیر اموزشگاه ازاد سینمایی دراما فیلم در گفتگویی با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر در مورد اهداف این نشست و برنامه های اتی خود افزود: اموزشگاه آزاد سینمایی دراما فیلم شعبه استان گیلان شهرستان رشت با دریافت مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از یکسال است که فعالیت خود را شروع نموده و در رشته های بازیگری، کارگردانی، فیلم نامه نویسی، گریم، تصویر برداری، تدوین، و عکاسی به تربیت هنرجو اشتغال دارد.

وی افزود: این نشست، پنجمین نشست آموزشی تئوری و عملی بوده که با هدف آشنایی هر چه بیشتر هنرجویان با دست اندرکاران هنرهای نمایشی مطرح کشور برگزار گردیده است و بزودی نیز نشست دیگری با حضور لادن مستوفی.و نیز حمید کاکاسلطانی در شعبه مرکزی این اموزشگاه در تنکابن برگزار می شود.

هنرجویان پس از اتمام دوره به کسب مدرک معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نایل خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز