خبرگزاری کار ایران

فرماندارساری:

مردم به هوشمند سازی مدارس كمك كنند

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۷۴

مردم همواره وظیفه خود را در گسترش علم و فناوری و مدرسه‌سازی انجام داده‌اند و در بیشتر طرح‌ها،پروژه‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش مشاركت و همكاری داشته‌اند.

ایلنا- ساری: سید عباس حسینی نژاد با اشاره به تأثیر فناوری‌های جدید در اعتلای نظام آموزشی اظهار داشت: شرایط ویژه دنیای امروز و دست یابی دانشمندان به پیچیده‌ترین دانش‌ها كه دنیا را به یك دهكده جهانی تبدیل كرده است، ضرورت استفاده از فناوری‌های روز دنیا و علوم مختلف را بیشتر می‌كند.

به گزارش ایلنا از ساری،فرماندار شهرستان ساری افزود:بر این اساس باید همه كلاس‌های درس به صورت هوشمند اداره شوند و همه مسئولان دستگاه ها نیز نقش ویژه‌ای در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم دارند.

فرماندار مركز مازندران تصریح كرد:مردم همواره وظیفه خود را در گسترش علم و فناوری و مدرسه‌سازی انجام داده‌اند و در بیشتر طرح‌ها،پروژه‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش مشاركت و همكاری داشته‌اند.

حسینی نژاد ادامه داد:سند چشم‌انداز توسعه نشانگر جایگاه ویژه تعلیم و تربیت در كشور است و حال با توجه به اینكه دنیای امروز بر مدار علم و فناوری و ارتقاء داشته‌ها می‌چرخد، ما نباید اعتماد به نفس خود را از دست بدهیم و از گذشته پرافتخاری كه منشأ خدمات فراوان ایرانیان به نسل بشر بوده است فاصله بگیریم.

وی با بیان اینكه درگذشته حضور بزرگان دینی و علمی، مراكز حوزوی و علم ‌آموزی گویای توجه مردم این دیار به علم بوده است گفت: انتظار می‌رود بیش از گذشته و به صورت فعال در مسیر رسیدن به جایگاه شایسته خود تلاش كنیم و مردم نیز همگام با دولت در هوشمندسازی كلاس های درس مشاركت كنند و فرصت رشد و پیشرفت را برای دانش آموزان مهیا سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز