خبرگزاری کار ایران

فرماندار آمل:

مهلت پایان وضعیت کشتارگاه صنعتی آمل تا هفته آینده به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۰۹

دغدغه مسئولان تأمین گوشت سالم و مورد نیاز مردم است و در این زمینه بخش‌های مختلف باید همکاری کنند.

ایلنا- آمل:فرماندار آمل از مهلت پایان وضعیت پیمانکار کشتارگاه صنعتی آمل طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از آمل،یدالله اکبرزاده در کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان با اشاره به اینکه بیش از چهار سال از مجوز این مجموعه می‌گذرد، اما هنوز پیمانکار نتوانسته است آن را تحویل دهد، یادآور شد: دغدغه مسئولان تأمین گوشت سالم و مورد نیاز مردم است و در این زمینه بخش‌های مختلف باید همکاری کنند.

وی با تاکید براینکه در آموزه‌های دینی امنیت و سلامت غذایی آورده شده است، اظهار داشت: شهرداری آمل در این زمینه آمادگی ورود دارد و در صورت عدم همکاری پیمانکار می‌توانیم آن را واگذار کنیم.

به گفته اکبرزاده:با نظارتی که در زمینه توزیع گوشت قرمز در شهرستان وجود دارد، جای نگرانی در این زمینه نیست.

فرماندار آمل در اشاره به حماسه اسلامی شش بهمن از نواخته شدن زنگ حماسه و ایثار در مدرسه 40 شهید آمل خبرداد و گفت: این مراسم با حضور استاندار مازندران و نماینده ولی‌فقیه در استان انجام خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در این روز میدان شهدای شش بهمن این شهرستان نیز افتتاح خواهد شد، ابراز داشت: پس افتتاح این پروژه یادگاران شش بهمن و جانبازان این حادثه با حضور استاندار مازندران در حسینیه لاله‌های زهرایی تجلیل خواهند شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز