خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس:

اجرای موفق مسکن مهر؛ انقلاب بزرگی در خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد است

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۹۲

اجرای موفق طرح مسکن مهر با آسیب‌شناسی و تعاریف راهکارهای موثر؛ به انقلاب بزرگی در خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد تبدیل شده است.

ایلنا-بهشهر: نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای موفق طرح مسکن مهر با آسیب شناسی و تعاریف راهکارهای موثر به انقلاب بزرگی در خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا، احمدعلی مقیمی در پایان بازدید از چند طرح نیمه تمام در بهشهر در گفتگو با خبرنگاران به ناتمام ماندن طرح بزرگ مسکن مهر این شهر اشاره کرد و گفت: روند اجرای طرح‌های مسکن مهر بهشهر رضایتبخش است اما باید این روند با سرعت بیشتری ادامه تا در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برساند.

وی بیان داشت: طرح مسکن مهر انقلاب بزرگ و به یادماندنی است و اگر این طرح اجرا نمی‌شد با وضعیت دشواری مواجه می‌شدیم.
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم را تامین مسکن دانست و بر این نکته تاکید کرد که باید در مراحل اجرایی این گونه طرح‌ها سرعت عمل ویژه‌ای داشته باشیم.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مسکن مهر مشکل تامین مسکن مردم را برای سال‌های بعد از دولت دهم نیز حل کرده است و وقتی متوجه این امر می‌شویم که همه پروژه‌های مسکن مهر در کشور به بهره‌برداری
برسند.
مقیمی همچنین خواستار تکمیل طرح ورزشی کارگان مصوب سفر اول هیات دولت به بهشهر شد و گفت: اگر چه این مکان ورزشی در مراحل پایانی احداث قرار دارد، اما باید در زمکانی بسیار زودتر تکمیل و در اختیار جوانان ورزشکار بهشهری قرار گیرد.
وی همچنین خواستر تکمیل هرچه سریعتر سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد شد و گفت: عملیات احداث این سالن ورزشی از سال 70 آغاز شد اما تاکنون به بهره‌برداری نرسید که این مورد زیبنده مردم و جوانان بهشهر نیست.

نائب رییس كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر خواهان جامعه شكوفا هستیم، باید توجه ویژه‌ای به ورزش همراه با معنویت در جامعه داشته باشیم، زیرا این امر موجب برطرف شدن ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در
جامعه می‌شود.

نماینده مردم شهرهای بهشهر، نكا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ترویج فرهنگ ورزش، جوانان را از دام اعتیاد مصون نگه داشته و بستر پویایی و تحرك را در جامعه فراهم می‌كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز