خبرگزاری کار ایران

مسوول شورای سیاست‌گذاری دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران:

تحقق مطالبات مقام معظم رهبری باید سرلوحه تشکل‌های دانشجویی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۹۸

استعمارگران درپی فعالیت و تغییر نگرش ذهنی و عملی دانشجویان هستند و تشکل‌های دانشجویی باید با حرکت در مسیر ولایت و رهبری مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان در این خصوص شوند.

ایلنا-ساری: مسوول شورای سیاست‌گذاری دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران گفت: تحقق عملی مطالبات رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه و رویکرد اصلی تشکل‌های دانشجویی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی ابراهیم زاده روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از گذشت بیش از یک ربع قرن از روزهای نخستین انقلاب اسلامی و پشت‌ سر گذاشتن فراز و نشیب‌ها و افت و خیزهای فکری و سیاسی و تشکیلاتی در جریان دانشجویی، باید با ولایت‌مداری و استفاده صحیح از گفتمان‌های دانشجویی، مشکلات خود را بررسی و برطرف کنیم.

وی بیان داشت: امروز استعمارگران در پی فعالیت و تغییر نگرش ذهنی و عملی دانشجویان هستند و تشکل‌های دانشجویی باید با حرکت در مسیر ولایت و رهبری مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان در این خصوص شوند.

مسوول شورای سیاست‌گذاری دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران افزود: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه؛ پدر فرهنگی دانشگاه‌ها و چراغ راه مستقیم آنها در عرصه ولایت‌مداری و سیاسی و اجتماعی است.

ابراهیم زاده ادامه داد: نهاد نمایندگی رهبری در تمام دانشگاه‌ها باید متصدی همه امور تشکل‌های دانشجویی با تببین و در نظر گرفتن تمام مبانی مقام معظم رهبری باشد.

وی گفت: تشکیل شورای سیاست‌گذاری، مجموعه‌های دانشجویی و دانشگاهی در استان‌ها، منطقه‌ها و کشور، اعم از کانون، هیات‌ها و تشکل‌ها در کشور ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز