خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبر داد:

یكصد واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به صندوق توسعه ملی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۱۹

حل مشكلات واحدهای تولیدی، توسعه صنعت و رفع موانع اقتصادی و معیشتی مردم مهم ترین دغدغه دولتمردان است.

ایلنا-ساری: استاندار مازندران در جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری و حمایت از تولید استان با تاکید بر لزوم تقویت جریان تولید در استان، بیان داشت: همه مسوولان در کنار تولیدکنندگان، با نگاه خیرخواهانه به دنبال رفع مشکلات و موانع تولید می‌باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، سید علی اکبر طاهایی با اشاره به اینکه حمایت از واحدهای تولیدی موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد، افزود: باید با هم افزایی و نگاه ویژه به رفع مشکلات واحدهای تولیدی – صنعتی اهتمام شود.

طاهایی با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام در مسیر توسعه ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی مراحل سخت‌تر از این‌ها را پشت سر گذاشت اما حرکت توسعه در کشور متوقف نشد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه همه ما وظیفه دفاع و حمایت از فرهنگ تولید و کارآفرینی داریم، عنوان داشت: حل مشکلات واحدهای تولیدی، توسعه صنعت و رفع موانع اقتصادی و معیشتی مردم مهم‌ترین دغدغه دولتمردان است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۲۰ درخواست از سوی واحدهای تولیدی به دبیرخانه ستاد تسهیل سرمایه گذاری استان ارسال و کار‌شناسی شده است، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۶۱ جلسه تخصصی و ۱۵ جلسه ستاد تسهیل با حضور تولیدکنندگان، صاحبان صنایع و مدیران بانک‌های استان برگزار شده و ۷۳۳ مصوبه در راستای صیانت از تولید داشته است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۱ واحد تولیدی و صنعتی استان به طور مستقیم در جلسات ستاد تسهیل سرمایه گذاری و صیانت از تولید استان حضور یافته و به بیان مشکلات خود پرداختند، اذعان داشت: ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی استان برای دریافت تسهیلات به صندوق توسعه ملی معرفی شدند.

گفتنی است در شانزدهمین جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری و حمایت از تولید استان که با حضور حجت الاسلام ناصری و حسین نیازآذری نمایندگان مردم بابل، سید هادی حسینی و کمال علی‌پور نمایندگان مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار، محمد دامادی نماینده مردم ساری و می‌اندرود و احمد علی مقیمی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، جمعی از نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های صنعتی و تولیدی استان به بیان نظرات، پیشنهاد‌ها، خواسته‌ها و مشکلات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز