خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

جایگاه ویژه قرآنی در کشورهای اسلامی مرهون خون شهداست

کد خبر : ۴۱۷۱۵

اکنون به برکت همین انقلاب ایران اسلامی رشد بالنده در جهان داشته و در بین کشورهای اسلامی دارای جایگاه ویژه و ارزنده است که تاقبل از انقلاب چنین جایگاه قرآنی برای ایران متصور نبود.

ایلنا-ساری: نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشورگفت: جایگاه ویژه قرآنی در بین کشورهای اسلامی مرهون ولایتمداری و خون شهدای این انقلاب است.

به گزارش ایلنا،حجت الاسلام علی محمدی در افتتاحیه سی و پنجمین مسابقات سراسری قرآن در سالن اجتماعات هلال احمر ساری، با تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت محمد (ص) و میلاد با سعادت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت گفت: خدا را سپاسگزاریم که توفیق داد تا 35 دوره از مسابقات قرآن برگزار و امروز در استان لاله خیر، ولایتمدار و عالم پرور مازندارن که با سابقه درخشان از عالمان؛ فقهان و بزرگان دینی دارای افتخارات فراوان است باشیم.

وی با بیان اینکه مازندارن در انقلاب و نظام نقش ارزنده و بی بدیل داشته است خاطر نشان کرد: امروز نیز با پذیرفتن برگزاری این دوره از مسابقات در ساری، اعتقادات خود را به نمایش گذاشته است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ادامه داد: این دوره از مسابقات حاصل تلاش یک هزار و 624 مسابقه شهرستانی در مناطق مختلف کشور است که از بین 920 هزار نفر برگزیده این مسابقات تعداد 450 نفر از برادران و خواهران در این
دوره ازمسابقات در رشته های ترتیل، حفظ، قرائت و آشنایی با مفاهیم قرآنی به مدت 6 روز شرکت می کنند.

وی گفت: برگزاری این مسابقات توفیق الهی است که به برکت قرآن، ولایت و امامت و رهبری و برکت خون شهدا حاصل شده است و بی نام و نشان از انقلاب و اهل بیت(ع) دفاع کردند تا برنامه های قرآنی برگزار شود.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار کرد: اکنون به برکت همین انقلاب ایران اسلامی رشد بالنده در جهان داشته و در بین کشورهای اسلامی دارای جایگاه ویژه و ارزنده است که تاقبل از انقلاب چنین جایگاه قرآنی برای ایران متصور نبود.

وی افزود: ایران از جمله کشورهای اسلامی دارای رتبه ممتاز در شرایط مختلف است که و ما افتخار می کنیم که پرچمدار قرآن ددر زمنیه های مختلف قرآنی اعم از قرائت؛ آشنایی و عمل به قرآن هستیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز