خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون نکابن:

جامعه کارگری نقش به سزایی در انقلاب داشته است

کد خبر : ۴۱۸۵۹

جامعه کارگری ایران اسلامی با توجه به کثرت ترکیب جمعیتی کشور همدوش سایر اقشار و در سایه رهبری بنیانگذار و معمار انقلاب اسلامی در بثمر رسیدن انقلاب نقش بسزایی را بر عهده داشتند.

ایلنا-تنکابن: معاونت مدیر کل و ریاست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: جامعه کارگری ایران اسلامی با توجه به کثرت ترکیب جمعیتی کشور همدوش سایر اقشار و در سایه رهبری بنیانگذار و معمار انقلاب اسلامی در بثمر رسیدن انقلاب نقش بسزایی را بر عهده داشتند.

به گزارش ایلنا، مهدی کاکویی در جلسه هماهنگی کمیته کارگری دهه فجر شهرستانهای تنکابن و عباس اباد با اشاره به نقش بی بدیل جامعه کارگری که امروزه بدنه اصلی نظام بشمار می ایند گفت: کارگران ایران اسلامی همدوش سایر اقشار و در سایه رهبری داهیانه بنیانگذار و معمار انقلاب اسلامی در بثمر رسیدن انقلاب نقش خود را بخوبی ایفا نمودند.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه های تدوین شده برای هر چه با شکوهتر برگزار نمودن ایام الله دهه فجر اشاره داشت.

کاکویی رئوس برنامه ها  دهه فجر را تشریح کرد وافزود: در این ایام میتوان به: نصب بنر، پرچم و پلاکاردهای ویژه این ایام برسردرب تمام واحدهای تولیدی، شهرکها و مناطق صنعتی، واحدهای تولیدی و صنفی جهت آذین بندی و برگزاری جشن های این ایام آمیخته از جشن وسرور در واحد های تولیدی و صنفی اشاره کرد.

کاکویی در ادامه به دیگر برنامه های این اداره در محافل کارگری اشاره کرد  وافزود: سخنرانی شخصیت ها و مسوولان در محیط کار با بیان عملکرد و خاطرات انقلاب، تجلیل از ایثارگران شاغل و پرسنل نمونه، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی در واحدهای تولیدی در طول دهه مبارک، هماهنگی با واحدها به منظور بهره مندی بیشترکارگران از امکانات رفاهی و عضویت آنها در کمیته کارگری برای حضوربا برنامه و منظم در مراسم ویژه ایام ا..فجر انقلاب، حضور پررنگ در یادواره های شهدا و بهره برداری و کلنگ زنی برخی از پروژه ها و واحد های تولید و صنفی در دو شهرستان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز