خبرگزاری کار ایران

رییس اداره بهزیستی رامسر:

بهزیستی در راستای توانمندسازی جامعه برنامه های متنوعی دارد

کد خبر : ۴۳۳۱۴

ما در سال چندین واحد افتتاح مسکن مددجویان داریم که در اواخر هفته جاری نیز شاهد کلنگ زنی یکی دیگر از این واحد ها خواهیم بود.

حمیدرضا حبیب اللهی رییس اداره بهزیستی شهرستان رامسر در افتتاح پروژه های بهزیستی به مناسب دهه مبارک فجر انجام گرفت گفت: بهزیستی در راستای توانمند سازی مددجویان و جامعه هدف خود برنامه های متنوعی دارد.

به گزارش ایلنا از رامسر، وی در مراسم افتتاح مغازه "موبایل یاسر"گفت:اداره بهزیستی در راستا توانمند سازی و برای ایجاد اشتغال پایدار به تعدادی از افراد تحت پوشش خود تسهیلات می دهد تا آنها بتوانند با بکارگیری این تسهیلات مشغول به کار شوند.

وی در راستای افتتاح این پروژه گفت:به صاحب مغازه "موبایل یاسر" که یکی از مددجویان اداره بهزیستی است مبلغ 10 میلیون تومان تسهیلات تعلق گرفت که 6.5 میلیون تومان ان به وی اعطا و ما بقی در آینده نزدیک ارائه می شود.

حبیب الهی در مراسم کلنگ زنی مسکن یکی دیگر از مددجویان گفت:ما در سال چندین واحد افتتاح مسکن مددجویان داریم که در اواخر هفته جاری نیز شاهد کلنگ زنی یکی دیگر از این واحد ها خواهیم بود.

وی گفت:اگر معلولین زمین داشته باشند ما برای ساخت مسکن آنها هیچ محدودیتی نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز