خبرگزاری کار ایران

مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی:

صادرات تفكر انقلاب مهمترین دستاورد حضور مردم در صحنه است

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۰۵

امروزه مردم ما با استفاده از مدل مدیریتی دین اسلام شرایطی بوجود آورده اند که کشور می تواند درتمام دنیا سرش را بالا نگاه دارد.

علی بابای کارنامی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهر لاله آباد شهرستان بابل طی سخنانی گفت: امروز باز هم مردم شریف استان و کشور با حضور پر شور مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران پیش از ظهر 22 بهمن سال 1391 ضمن شرکت در راهپیمایی بهمراه مردم شریف شهرستان لاله آباد شهرستان بابل ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تشکر از حضور پر شور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: امروزه مردم ما با استفاده از مدل مدیریتی دین اسلام شرایطی بوجود آورده اند که کشور می تواند درتمام دنیا سرش را بالا نگاه دارد.

وی افزود:چرایی وجود ایام الله فجر را کارشناسان و پژوهشگران در وحدت بین مردم در کنار رهبری پیامبر گونه حضرت امام (ره) می دانند و در حال حاضر نیز مردم ما نشان داده اند که در کنار رهبری هوشیارانه مقام معظم رهبری تمامی قله ها را فتح خواهند کرد.

کارنامی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با برنامه ای کوتاه مدت قصد داشت قدرت منطقه را در دست بگیرد ولی با مدلی به نام بیداری اسلامی که برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است روبرو شد و ناکام ماند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در ادامه افزود: این مردم ما بودند که به ندای حق رهبران دانشمند انقلاب اسلامی لبیک گفتند تا کشور عزیز ما امروزه از قطب های تأثیر گزار در دنیا می باشد و همین برای ما بس است که دشمن از انواع تحریم ها و جنگ های فرهنگی و... استفاده می کند تا ما را به زانو درآورد ولی باز هم ناکام ماند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از طرفی ما را پای میز مذاکره دعوت می کند و از طرف دیگر به تهدید می پردازد گفت: استکبار جهانی باید بداند که مردم ما در مسیر انقلاب گام بر می دارند و با توجه به عهدی که با شهدا، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بسته اندهیچگاه فریب دسیسه های دشمنان را نخواهند خورد.

بابایی افزود: عوامل زیادی در این پیروزی ها موثر بودند که مهمترین آن را ایمان به خدا باید دانست و اگر چنین نبود استکبار جهانی با تمامی امکانات و ابزار لازم می توانست موفق باشد نه انقلاب اسلامی ایران.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران صادرات تفکر انقلاب اسلامی را مهمترین دستاورد کشور قلمداد نمود و افزود: بعد از انقلاب کشور ما به موفقیت های بسیاری در زمینه های مختلف دست یافته است که می توان از پیشرفتهای علمی یاد کرد که وجود مدال های رنگارنگ جوانان ما در المپیادهای جهانی نشانگر آن است و همچنین پیشرفت در زمینه هایی چون هسته ای، پزشکی و کشاورزی که جزو 10 کشور برتر دنیا هستیم و اینها نشان دهنده رشد حداقل ده برابر همه شاخص ها می باشد.

وی با اشاره به افق روشن کشور در سال 1404 گفت: بسیاری از چالش ها در کشور ما با دستور کار قرار دادن وحدت، برنامه ریزی دقیق در عرصه های مختلف، حضور فعال جوانان اهل فن و کارشناسان و تعامل جدی بین قوا تحت زعامت مقام معظم رهبری حل خواهد شد و به افق 1404 نزدیک خواهیم شد.

بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: ما می توانیم با اتکا به دانش و توان خود تحریم ها را نابود کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از تجربه فتنه سال 88 می خواهد به کشور ضربه بزند افزود: حضور پر شور جوانان در این روز بزرگ خط بطلانی بر تفکر بیمار دشمنان است و جوانان ما باید بار دیگر این کار بزرگ را با حضور حداکثری در انتخابات آینده تکرار کرده و به ندای مقام معظم رهبری لبیک گویند تا یک شکست تاریخی دیگر را برای دشمنان رقم زنند.

گفتنی است بنا براین گزارش حضور گسترده مردم لاله آباد شهرستان بابل در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن كم نظیر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز