خبرگزاری کار ایران

مدیر راه و شهرسازی مازندران از مناطق زلزله زده آذربایجان بازدید کرد

asdasd

معاون امور عمرانی استانداری مازندران به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی بازدید و از نزدیک از روند بازسازی مناطق مذکور اطلاع حاصل کردند.

ایلنا - ساری: معاون امور عمرانی استانداری مازندران به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی بازدید و از نزدیک از روند بازسازی مناطق مذکور اطلاع حاصل کردند.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی اسد در این بازدید ضمن اعلام هم دردی با مردمان زلزله زده منطقه عنوان کرد: زلزله یکی از مخرب‌ترین پدیده‌های طبیعی است که در طول سال بیش از صد‌ها هزار قربانی در دنیا گرفته، از این رو بایدتمامی دولت‌ها و ملت‌ها با بکارگیری بهترین روش‌ها و برنامه‌ها گام‌های بلندی در جهت کاهش سوانح و وقوع حوادث این چنینی بردارند.

اسد در ادامه به کمک‌ها و حمایتهای همه مسئولین و مردم شریف کشور به آسیب دیدگان این حادثه اشاره و اظهار داشت: همهٔ ما باید با همت و همدلی دست در دست به آبادانی و شکوفایی دوباره این مناطق بیاندیشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در ادامه به اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه راه و شهرسازی استان در این حادثه اشاره و تصریح کرد: اعزام چندین دستگاه از انواع ماشین آلات سنگین از جمله لودر، کامیون، تریلی و... به همراه راهداران سخت کوشش این مجموعه، اختصاص بخشی از حقوق کارمندان این مجموعه (به صورت داوطلبانه) به حساب کمک به مردم حادثه دیده، تنها بخش کوچکی از اقدامات انجام یافته مجموعه راه و شهرسازی مازندران در جهت بازسازی و کمک به این حادثه دیدگان است.

اسد در ادامه ضمن اشاره به این مطلب که پیشگیری بهترین راه مقابله با حوادث غیر مترقبه همچون زلزله و سیل بوده، خاطر نشان کرد: این اداره کل در حد توان و ظرفیت خود آمادگی این را دارد که در جهت بازسازی و کمک به مردم شریف مناطق زلزله زده گام‌های ارزنده‌ای بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز