خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

همه دستگاهها همكاری تنگا تنگ با آموزش و پرورش داشته باشند

asdasd

فرزندان ما دارای شرایطی هستندكه، حوصله وتحمل بیشتری برای معلمان نیاز است، این فضا را وزیر آموزش وپرورش آقای حاجی بابایی كه دارای انگیزه وتدین بالایی است در آموزش وپرورش ایجاد كرده كه باید از این فرصت به طور شایسته استفاده كرد.

قائمشهر - ایلنا: شورای معاونین آموزش و پرورش در دفترحضرت آیت ا.. معلمی امام جمعه و نماینده مردم مازندران در مجلس خبر گان رهبری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، آیت ا... معلمی طی سخنانی با اشاره به اینكه پیشرفت علم و صنعت ا گر چه قابل توجه است گفت: این پیشرفت اگر در كنار فضائل اخلاقی و انسانی باشد برای زندگی بشر مبارك است در غیر این صورت همانی می شود كه امروزه گریبان گیر انسان شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان در مورد اینكه تربیت كودكان و نوجوانان و جوانان ویژگی خاص خود را دارد بیان كرد: فرزندان ما دارای شرایطی هستندكه، حوصله وتحمل بیشتری برای معلمان نیاز است، این فضا را وزیر آموزش وپرورش آقای حاجی بابایی كه دارای انگیزه وتدین بالایی است در آموزش وپرورش ایجاد كرده كه باید از این فرصت به طور شایسته استفاده كرد.

امام جمعه شهرستان قائمشهر ضمن اعلام آمادگی خود جهت همكاری با آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: از همه دستگاه ها خواست كه همكاری تنگا تنگ با آموزش و پرورش داشته باشند.

در ادامه فلاحی مدیر آموزش و پرورش طی سخنانی ضمن تقدیر ویژه از امام جمعه محترم به خاطر پذیرفتن اعضای شورای معاونین بیان داشت: آموزش و پرورش دستگاه عظیمی در هر شهرستان است كه با برنامه ریزی مشغول فعالیت آموزشی و پرورشی برای فرزندان این مرز و بوم است.

وی با اشاره به آغاز سند تحول بنیادین و اجرای نظام 3-3-6 این طرح را یكی از افتخارات نظام دانست و گفت: سند تحول بنیادین علمی است و با نظر متخصصان و دانشمندان بررسی شدكه برای اجرای آن مقام معظم رهبری تائید و تاكید فرمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز